وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای بحث بیمه روستاییان و عشایر گام های بسیار خوبی برداشته شده است، گفت: جامعه هدف 2 میلیون و 300 هزار خانوار روستایی که در کشور تحت پوشش بیمه نیستند را مد نظر داریم تا تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
کد خبر: ۷۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 21 February 2019

 محمد شریعتمداری امروز 2 اسفندماه برای اعطای حكم بازنشستگي به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بيمه هاي اجتماعی، كشاورزان روستائيان و عشاير خوزستان در بخش فتح المبین شهرستان شوش حضور پیدا کرد.

به گزارش"تابناک"؛ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور شهر صالح مشطط بخش فتح المبین به صورت نمادین حكم بازنشستگي سه نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بيمه هاي اجتماعی، كشاورزان روستائيان و عشاير خوزستان را به آن ها اعطا کرد.

در این مراسم استاندار خوزستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندار شهرستان شوش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی کردند.

 محمد شریعتمداری در جمع مردم فتح‌المبین شوش، با اشاره به بارندگی‌های مطلوب در استان خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بارندگی‌های خوزستان، رودخانه‌های استان پرآب شد و شرایط مطلوب برای کار و تولید در استان فراهم شده است. هم اکنون وضعیت کشاورزی منطقه شرایط مطلوب دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اولین سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، عنوان کرد: حدود ۱۶ سال پیش مقام معظم رهبری در سفر به خوزستان درخصوص انتقال آب، روش‌های نوین آبیاری و اجرای شبکه‌های آبیاری برای زیر کشت بردن اراضی استان دستورالعملی را تصویب کردند، بار دیگر این طرح در این دولت پیگیری شد. تلاش می‌کنیم این طرح را که یادگار مقام معظم رهبری در خوزستان است به اتمام برسانیم.

وی افزود: بخش قابل ملاحظه‌ای از اراضی کشاورزی شوش حدود ۳۵ هزار هکتار در این منطقه قرار دارد و تلاش می‌شود از طریق طرح‌های نوین آبیاری با راندمان کشت بالاتر و مصرف آب کمتر مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

شریعتمداری عنوان کرد: جهادکشاورزی با همکاری بخش خصوصی اراضی بیشتری را در این طرح عظیم قرار دهد و میزان کشت محصولات کشاورزی را افزایش دهد و موجبات اشتغال و کسب درآمد  بیشتری را برای مردم منطقه فراهم کمک کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که برای فعالیت‌های مربوط بیمه محصولات کشاورزی قدم‌های خوبی در کشور در سال‌های اخیر برداشته شد، اظهارکرد: جامعه هدف ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر خانوار روستایی است که در سطح کشور تحت پوشش بیمه‌های مختلف نیستند. مدنظر داریم با همکاری استاندارها همه روستاییان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

وی افزود: امروز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر روستایی تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفتند و به تدریج افزایش پیدا می‌کنند  و حدود ۱۰۰ هزار نفر از روستایی‌ها از این صندوق 
بهره‌مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار