شریعتمداری خبرداد:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از امروز روند پرداخت فاز دوم منابع مربوط به طرح اشتغال پایدار روستایی در خوزستان آغاز می شود.
کد خبر: ۷۱۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 21 February 2019

محمد شریعتمداری امروز 2 اسفند ماه در جمع خبرنگاران در شوش اظهار کرد: بنا به سنت هر ساله ای که از گذشته بوده در شهرستان های استان حاضر شدیم و از نزدیک پروژه ها، طرح ها و برنامه های دولت را بازدید می کنیم.

وی افزود: امروز در جلسه شورای اشتغال خوزستان شرکت می کنم و سیاست های استان در خصوص اشتغال فراگیر و اشتغالزایی روستایی را مورد بررسی بیشتری قرار می دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز همچنین روند فاز دوم پرداخت منابع مربوط به طرح اشتغال پایدار روستایی را در خوزستان آغاز می کنیم. با تصویب مقام معظم رهبری و مجلس یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای فعالیت های اشتغالزایی روستایی به کشور اختصاص پیدا کرده است که در اختیار واحدهای تولیدی فعال در روستاها و بخش هایی با جمعیت زیر 10 هزار نفر قرار می گیرد.

شریعتمداری ادامه داد: پرداخت 750 میلیون دلار از اعتبار اشتغال پایدار روستایی در مرحله اول انجام شده است و در مرحله دوم نیز پرداخت 750 میلیون دلار را شروع می کنیم.

وی عنوان کرد: از محل تبدیل این مبلغ به ریال، 12 هزار و 800 میلیارد تومان منابع برای اشتغال پایدار روستایی در اختیار طرح های مختلف اشتغالزایی روستایی سراسر کشور قرار می گیرد.

شریعتمداری افزود: اعتبار خوزستان از این محل در فاز اول 400 میلیارد تومان است که بخشی از آن مربوط به طرح های ملی و بخشی هم مربوط به طرح های استانی است که مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: استان خوزستان در این زمینه قدم های خوبی برداشته که امیدواریم آن را ادامه دهد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار