رییس جهاد دانشگاهی:
رییس جهاد دانشگاهی در آیین افتتاح مركز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به ضرورت خودكفایی كشور در عرصه علم و فناوری، گفت: تكیه بر توان داخلی و اقتصاد دانش‌بنیان، راه نجات كشور در شرایط فعلی است.
کد خبر: ۷۱۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 22 February 2019

دكتر حمیدرضا طیبی، در آیین افتتاح مركز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان اظهار كرد: سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان تا به امروز روند رو به رشد و پیشرفت خوبی داشته است و در حوزه‌های مختلف، از جمله آموزش عالی، مركز پزشكی، حوزه فرهنگی، پژوهشكده تكنولوژی تولید، حوزه آموزش و دیگر بخش‌ها، توسعه بسیار خوبی انجام شده است و این حاصل مدیریت خوب این سازمان و تلاش همكاران است.

 وی افزود: از مجموعه ای مانند جهاد دانشگاهی، توقعی جز این نیز نمی‌رود كه مستمر در حال تلاش و فعالیت و رو به رشد باشد و این روند باید ادامه یابد. اقتصاد كشور باید دانش‌بنیان و متكی بر تولید داخل باشد و جهاد دانشگاهی نیز همیشه در تلاش بوده كه ثابت كند این توان در كشور وجود دارد و مسئولان باید از توانمندی‌های موجود در نسل جوان استفاده كنند. در بسیاری موارد اثبات شده كه توان انجام كارهای بزرگ در كشور وجود دارد و امروز نیز راه نجات كشور در شرایط فعلی، توسعه علم و فناوری و اتكا به تولید داخلی، با هدف تحقق اقتصاد دانش‌بنیان است.

طیبی در پایان با اشاره به حمایت‌های استاندار خوزستان در زمینه فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه‌ای جهاد دانشگاهی، از مدیریت ارشد استان قدردانی كرد.

دكتر محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی نیز در این آیین اظهار كرد: در سال‌های پس از جنگ تحمیلی، همیشه از محرومیت و عقب‌ماندگی استان خوزستان صحبت به میان می‌آمد و این بسیار آزاردهنده بود؛ این در حالی است كه همیشه در جهاد دانشگاهی خوزستان تلاش بر این بوده كه از این فضا خارج شویم و اثبات كنیم كه در استان خوزستان ظرفیت‌های انسانی و طبیعی بسیاری وجود دارد و می‌شود كارهای بزرگی در استان انجام داد.

 وی افزود: جهاد دانشگاهی خوزستان در ردیف بزرگ‌ترین واحدهای كشور است و نخستین خبرگزاری‌های ایسنا و ایكنا، نخستین موسسه آموزش عالی، نخستین گروه پژوهشی و بسیاری نخستین‌های دیگر در این سازمان ایجاد شده است. امروز نیز شاهد توسعه و رشد روزافزون این مجموعه در استان هستیم كه جای قدردانی دارد.

سیدعلیرضا علوی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز در این آیین اظهار كرد: خرسندیم كه همزمان با آغاز دهه پنجم از پیروزی انقلاب اسلامی، طرح‌ها و پروژه‌های جدیدی در قالب برنامه ششم توسعه در سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان افتتاح می‌شود. پس از بازسازی مركز خدمات تخصصی پزشكی و افتتاح آن كه موجب ارتقاء رضایتمندی مراجعه‌كنندگان شد، امروز شاهد راه‌اندازی مركز جراحی محدود در اهواز خواهیم بود كه ظرفیت سازمان خوزستان در ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها را افزایش خواهد داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار