در جهت کنترل قیمت مرغ در بازار
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: واحدهای تولید و توزیع جوجه قیمت مصوب فروش جوجه یک روزه را رعایت و اعمال کنند در غیر این صورت با این واحدها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 23 February 2019

امیرحسین نظری با اشاره به اینکه قیمت هر قطعه جوجه یک روزه در ستاد تنظیم بازار 24 هزار ریال تعیین شده است بیان کرد: رعایت نکردن قیمت مصوب جوجه یک روزه تخلف است و با گرانفروشان برخورد قاطع خواهد شد. 

وی گفت: با توجه به اینکه مرغ جزء کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار است رعایت نکردن قیمت مصوب جوجه باعث افزایش قیمت مرغ و یا کاهش تولید آن می شود. 

نظری ادامه داد: مرغداران و اتحادیه های مربوطه می توانند در صورت خرید جوجه یک روزه با قیمت بالاتر از نرخ مصوب یا اطلاع از عرضه آن، اسناد و مدارک خود را برای اعمال قانون در مورد متخلفان و استرداد مبلغ اضافه پرداختی، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه کنند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: نظارت بر بازار و روند فروش جوجه یکروزه در دستور کار بازرسان این سازمان است و درخواست می شود در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قیمت مصوب در هنگام فروش مراتب را با سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان از طریق شماره تلفن 124 اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

900 واحد مرغداری فعال در خوزستان وجود دارد و میانگین تولید گوشت توسط مرغداری های خوزستان در یک ماه، 6هزار و 750 تن است .

در چند ماه اخیر قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در خوزستان تا 140 هزار ریال افزایش یافته است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: مرغ ، جوجه ریزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار