ناجیان خوزستان درانتظار رییس جدید؛
هیئت نجات غریق استان خوزستان با گذشت چند ماه همچنان به صورت سرپرستی به فعالیت خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۷۱۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 23 February 2019

هیئت نجات غریق استان خوزستان با گذشت زمان بسیار همچنان به صورت سرپرستی به فعالیت خود ادامه می دهد. هیئت نجات غریق، یکی از هیئت‌های مهم ورزشی به خصوص در استان‌هایی همانند خوزستان که از آب‌های طبیعی فراوانی برخوردار است، به شمار می‌رود که در مواقع حساس این هیئت وظیفه خود را به‌خوبی انجام بدهد.

این هیئت در کنار مسئولیت های ورزشی خود در بحران‌های اجتماعی نیز می تواند فعال باشد و در حوادث آبی به فریاد غرق‌شدگان که کم هم نیستند، برسد.

بلاتکلیفی این هیئت مهم به خصوص در استان خوزستان که آمار غرق‌شدگان در آن بسیار زیاد است، مشکلات را بیشتر می کند و ما شاهد جان سپردن تعداد بی شماری از افراد در نقاط مختلف خوزستان به علت آشنا نبودن با صحیح شنا کردن خواهیم بود.

در حالی که مدت ها است رئیس سابق هیئت نجات غریق خوزستان با تصمیم مدیران ارشد ورزش استان از کار برکنار شده است اما این هیئت زمان زیادی است که به صورت سرپرستی اداره می شود و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، سرپرستی این هیئت را برعهده دارد.

نصیری که در اداره کل ورزش و جوانان با مسائل مختلفی روبرو است، فرصت لازم برای پیگیری و برنامه ریزی برای هیئت نجات‌غریق را ندارد و این هیئت با کار بسیار به یک مدیر تمام وقت نیاز دارد تا برنامه های خود را به صورت دقیق انجام بدهد اما متاسفانه در حالی که زمان دقیق برگزاری انتخابات هیئت نجات غریق خوزستان مشخص نشده است، یکی از مدیران خارج از ورزش استان، برنامه های خود را برای حضور در انتخابات این هیئت آغاز کرده است.

کاندیدای جدید هیئت نجات خوزستان که به علت مشغله فراوان خود در مسئولیت اجتماعی و اقتصادی فرصت کمی برای فعالیت دراین هیئت دارد نمی تواند به رشد این رشته ورزشی در سطح استان کمک کند و ما شاهد تداوم شرایط کنونی در این هیئت خواهیم بود.

پس چه خوب تصمیم گیران ورزش استان دقت لازم را داشته باشند و شرایط را برای حضور مدیران ورزشی و متخصص فراهم کنند تا ورزش استان بیش از این از حضور نیروهای بی انگیزه ضربه نخورد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار