امام جمعه دزفول:
امام جمعه دزفول گفت: آیت الله جزایری سابقه درخشانی در کارنامه‌‌شان مشاهده می شود که حقیقتاً قابل تقدیر است اما دشمن با شایعه پراکنی ترور شخصیت ایشان را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۷۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 22 February 2019

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول، با بیان اینکه مردم فهیم و عقل گرای ما احساسی عمل نکنند، اظهار کرد: مهم امنیت و نگاه عدالت‌مدارانه است؛ حالا کسی هم اشتباهی کرده ما نباید این‌ها را بزرگ کنیم؛ دشمن به دنبال تحریک احساسات است و باید مراقب باشیم تحت تأثیر تحریک دشمن قرار نگیریم.

وی گفت: موضوع مربوط به محدوده دزفول و اندیمشک برای تابلوی ورودی شهر دزفول، اتفاق بسیار بدی بود که بیگانگان از آن شادمان شد.

امام جمعه دزفول با تمجید از سعه صدر مردم دزفول، افزود:مردم دزفول با سعه صدر خود موضوع را به خیر و خوبی خاتمه دادند و حل موضوع را از طریق قانونی و مسالمت آمیز خواستار شدند اما این اتفاق نشان دهنده قانون شکنی در کشور است که باید موضوع پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد .

وی افزود: یک هیئت حقیقت یاب موضوع را بررسی خواهد کرد، ما به دنبال این هستیم که واقعیت‌ها مشخص شود و به آن رسیدگی شود.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه‌ها، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری افزود: این بیانات که پس از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مطرح شد؛ ایشان در این بیانات به چند نکته مهم اشاره فرمودند که ما باید در این چهل سالگی نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و از آنها در رفع مشکلات خود بهره بریم .

وی یکی از مشکلات مهم را وضعیت اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم فقر اقتصادی را برطرف کنیم جلوی اختلاس‌ها و خلاف‌ها را بگیریم سطح تولید را بالا ببریم و به توانمندی اقتصادی خود متکی باشیم.

قاضی دزفولی در بخش دیگری با اشاره به استعفای امام جمعه اهواز حضرت آیت الله موسوی جزایری گفت: ایشان به مدت چهل سال امام جمعه اهواز بودند و سابقه درخشانی در کارنامه‌‌شان مشاهده می شود که حقیقتا قابل تقدیر است.

وی افزود: دشمن بارها تلاش بر ترور ایشان را داشته است و چون موفق نشدند به ترور شخصیت و شایعه پراکنی برعلیه ایشان اقدام کردند؛ یکی از کارهای مهم ایشان راه اندازی شبکه ماهواره ای الاهواز بود که هدف آن شبکه مبارزه با وهابیت و تکفیری ها است و بسیار خوب عمل کرده‌اند.

 

منبع: فارس
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار