سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: تابلوی دزفول براساس اصل تراضی و تعادل پس از تعیین خط مرزی توسط وزارت کشور نصب خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 23 February 2019

محمد حیدری با بیان اینکه قانون با مسببان و اغتشاشگران با قدرت برخورد می‌ شود، افزود: مسببان این بحران و کسانی که سهوا یا عمدا در شکل‌ گیری اجتماع اعتراضی سی ام بهمن ماه نقش داشتند باید در مقابل قانون و امنیت پاسخگو باشند و قانون از قصور آنها نخواهد گذشت.

وی اظهار داشت: مخلان نظم که در تخریب اموال عمومی و تعرض به دانشگاه جندی شاپور دزفول شرکت داشتند نیز باید توسط دستگاه‌ های انتظامی و امنیتی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

رئیس شورای تامین شهرستان دزفول افزود: انتظار ما و مردم نجیب و شهید پرور دزفول این است که دستگاه قضایی با قاطعیت نسبت به محاکمه و اشد مجازات این افراد اقدام کند تا خسارات وارده به اموال عمومی و دانشگاه جندی شاپور دزفول و تعرض به حریم شهروندان دزفول جبران شوند.

وی با تقدیر از حضور موثر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و همراهی امام جمعه محترم دزفول در نشست شورای تامین استان خوزستان گفت: در نشست شب گذشته شورای تامین استان خوزستان مقرر شد، هیاتی برای بررسی علل و عوامل شکل‌ گیری بحران و همین طور رسیدگی و اقدامات آشوب طلبان در برهم زدن نظم و امنیت عمومی به 2 شهرستان سفر کنند.

حیدری افزود: از مردم صبور، نجیب و همیشه در صحنه دزفول به ویژه خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و آحاد مردم دزفول درخواست می شود توطئه سودجویان، فرصت طلبان و معاندان را با هوشیاری هرچه تمام‌تر خنثی کنند و همچون گذشته در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

تابلوی ورودی شهر دزفول از سمت اندیمشک بامداد سه شنبه توسط شهرداری دزفول نصب شد که اعتراضاتی به همراه داشت و در نهایت به پایین کشیدن تابلو ختم شد. 

 

منبع: ایرنا
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار