فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران حضور دشمن در آب های منطقه را مخل امنیت در این منطقه دانست و گفت:نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران شبانه روز حرکات دشمن را زیر نظر دارند.
کد خبر: ۷۱۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 23 February 2019

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه در گردهمایی گردان جعفر طیار گرامیداشت شهدای عملیات خیبر و والفجر 6 در مسجد اعظم اهواز اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شرایط بحرانی تری نسبت به این سال ها داشتیم اما به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی برابر دشمن ایستادگی کرده و اکنون نیز می توانیم با تکیه بر جوانان غیور این میهن اسلامی مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: رزمندگان ما در عملیات های دوران دفاع مقدس از نظر تجهیزات و امکانات به شدت با کمبود مواجه بودند ولی با این وجود با دست خالی مقابل دشمن ایستادگی کردند اما در حال حاضر به برکت خون شهدا از نظر قدرت دفاعی و نظامی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده ایم.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: مردم ایران در 22 بهمن امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی فراوان با حضور پرشور خود در صحنه ، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمن را ناکام کردند.

وی ادامه داد: امروز در مسیر خطیری قرار داریم که باید در آن هوشمندانه عمل کنیم چرا که دشمن اتاق فکر جنگ تشکیل داده و قصد دارد از نظر اقتصادی و روانی فشارهای مضاعفی به ما وارد کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت:هیچگاه در دفاع از جغرافیای ایران از حق و حقوق خود نمی گذریم . تصرف وجبی از خاک پهناور ایران اسلامی خیالی محال است.

وی همچنین به تشریح بخشی از عملکرد نیروی دریایی سپاه پاسداران پرداخت و بیان کرد: روز گذشته (پنجشنبه) نیروی دریایی سپاه پاسداران با هوشیاری یک فروند کشتی با 700 تن ماهی و 200 تن سوخت را متوقف کرد و این درحالی صورت گرفت که در شرکت تن ماهی بندرعباس تنها به اندازه 2 روز ماهی وجود داشت.

وی افزود: چرا زمانی که حرف می زنیم برخی ها آن را سیاسی می دانند در حالی که دلسوزان می توانند خود باتوجه به مستندات این موارد را بررسی کنند.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: اکنون فشارهای دشمن از جبهه نظامی به جنگ روانی و اقتصادی تغییر کرده و دنیای کفر با تمام قامت مقابل اسلام ایستاده است ولی ایران اسلامی دوران سخت تری را نسبت به شرایط کنونی تجربه کرده و سربلند بیرون آمده است.

وی همچنین بیان کرد : هر یک از ناوشکن های دشمن در هر هفته بالغ بر 25 میلیون دلار هزینه در بر دارند که این هزینه را کشورهای عربی تقبل کرده اند اما صرف این مبالغ کلان برای آنها هیچگاه عزت نمی آورد.

فرمانده نیروی ریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت:رزمندگان گردان جعفر طیار 30 سال پیاپی است که دور هم جمع شده و یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی می دارند و حضور در این گردهمایی افتخار بزرگی است. 

وی افزود: این گردان پایه گذار مقاومت راستین در اهواز و استان خوزستان بود که چهار هزار رزمنده داشته و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرد است . 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: گردان جعفر طیار همچنین این افتخار را دارد که هشت شهید مدافع حرم ، 500 جانباز و 25 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است . 

گردهمایی رزمندگان گردان جعفر طیار به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات خیبر و والفجر 6با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان ، فرماندهان سپاه ، خانواده شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مسجد اعظم اهواز برگزار شد .

 

منبع: ایرنا
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

برچسب ها: نیروی دریایی ، نظامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار