مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در پایان سال مالی 97 بیش از 60 هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد که این امر بی‌سابقه در سایه حمایت‌های استاندارهای خوزستان بوده است.
کد خبر: ۷۱۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 23 February 2019

اافشین حیدری در مراسم اهدا تجهیزات ورزشی به مدارس مناطق کم‌برخودار استان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با تدبیر استاندار خوزستان در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان خوزستان و با توجه به اعتباراتی که دراختیار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار داده شده است با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و اداره‌کل امور اجتماعی استانداری، مدارس مناطق کم‌برخوردار را به وسایل ورزشی مجهز خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که 980 مدرسه شناسایی شده‌اند که در مناطق کم‌برخوردار، حاشیه یا مناطق خطر قرار دارند، گفت: در فاز نخست تجهیز مدارس کم‌برخودار به وسایل ورزشی در ابتدا این تجهیزات بین 400 مدرسه تقسیم خواهد شد که اتفاق و اقدام ارزشمندی است که به نظر من آغاز فصل جدیدیدر ورزش همگانی استان نیز خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: از دو سال گذشته اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای افزایش سرانه فضای ورزشی برنامه‌ریزی خوبی داشت و ان‌شاءالله در پایان سال مالی 97 نیز بیش از 60 هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد که این امر بی‌سابقه در سایه حمایت‌های استاندار خوزستان بوده است.

وی افزود: هویزه تنها شهرستان استان خوزستان است که فاقد سالن چند منظوره بود که ان‌شاءالله با حمایت‌های صورت گرفته از سوی استاندار خوزستان در اسفندماه سال جاری صاحب دو سالن چند منظوره خواهد شد. اکنون در تمام شهرستان‌های استان سرانه ورزشی رو به بهبود است و امیدواریم با کمک تمام دستگاه‌ها این روند سرعت بهتری به خود بگیرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار