ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، گفت: آزاده حیدرزاده از خراسان شمالی برای نمایش "مزار" از بجنورد کاندیدای دریافت جایزه بازیگری زن در «مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران دو» و بخش «رادیویی» سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.
کد خبر: ۷۱۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 24 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری، اظهار داشت: از بین ۱۰۳ اثر ارسال شده از سراسر کشور ۱۰ اثر شایسته به مرحله نهایى سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر راه یافتند که نمایش رادیویی "مزار" به تهیه کنندگی طاهره شاددل از خراسان شمالی در بین این آثار می باشد.

وی، سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، هیأت داوران بخش "مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران دو" جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر متشکل از اصغر همت، مسعود دلخواه، حمیدرضا نعیمی، فریبرز قربانزاده و امیر جعفری نامزدهای دریافت جوایز این بخش را معرفی کرد.

حیدری، با بیان اینکه این نمایش کاری از معاونت صدای شبکه استانی اترک خراسان شمالی است، اظهار داشت: نمایش "مزار" به تهیه کنندگی طاهره شاددل و نویسندگی و کارگردانی مجید حمزانلویی که به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا شد.

مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، امروز شنبه ۴ اسفند در تالار وحدت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار