مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:در طرح نوروزی نظارت ویژه ای بر نمازخانه های بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۱۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 24 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل ،علی رحمتی که در دوره آموزشی نماز ویژه امامان جماعت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان اردبیل سخن می گفت با اعلام این خبر افزود:در طرح نوروزی که از 25 اسفند 97 الی 17 فروردین 98 اجرا خواهد شد نظارت ویژه ای به آراستگی،وضعیت بهداشتی،وسایل گرمایشی و سرمایشی نمازخانه های بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می شود.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل فعالیت 13 مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را یادآور شد و تصریح کرد: 13 مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با میانگین پیشرفت فیزیکی 60 درصد درحال ساخت است و 14 مجتمع دیگر نیز مراحل استعلام خود را سپری می کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل از افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار با سرمایه گذاری 18 میلیارد تومانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد افزود: در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و ارزشمند نماز در فاز دوم این پایانه نمازخانه ای به وسعت 400 مترمربع احداث شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در توسعه و ترویج نماز قدردانی کرد و گفت: این اداره کل از نظر شاخص های ارزیابی عملکرد در امر فریضه الهی و آسمانی نماز جزء دستگاههای برتر استان اردبیل است.

عبدی بر نظارت به نمازخانه های بین راهی،فرهنگ سازی بین مسافران و رانندگان برای ادای نماز اول وقت،توانمند سازی ائمه جماعات و لزوم بهره گیری از شیوه های نوین در جهت دعوت همگان بخصوص جوانان به نماز تاکید کرد و از برگزاری چهارمین اجلاس سراسری نماز طی هفته آینده در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار