دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: باید برای مدیریت کشور به جوانان میدان داد چرا که جوانان ما توان کمک در دستگاه‌های اجرایی را دارند، بنده از همه جوانان، دانشجویان و اساتید آنها درخواست دارم که مولفه‌های شکست تحریم در درون کشور را به کار گیرند.
کد خبر: ۷۱۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 25 February 2019

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی شب گذشته در یادواره شهدای دانشگاه نفت آبادان، خوزستان را سرزمین مقدس و متبرک دانست و اظهار کرد: باید قدر نفس کشیدن در آبادان و خرمشهر را دانست، چرا که از این دو شهر شمیم شهادت به مشام می‌رسد.

وی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه قومیت‌ها به میدان آمدند تا این خاک به دست دشمن نیفتد، جوانان این استان با خردمندی، فداکاری و ایثار مثال زدنی خود جنگیدند و کشور را حفظ کردند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: جوانان امروز بهتر از دوران ما هستند و همه ما باید قدردان این نعمت باشیم، در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان توجه ویژه‌ای شده و ساخت آینده با آنها است.

وی عنوان کرد: باید برای مدیریت کشور به جوانان میدان داد چرا که جوانان ما توان کمک در دستگاه‌های اجرایی را دارند، بنده از همه جوانان، دانشجویان و اساتید آنها درخواست دارم که مولفه‌های شکست تحریم در درون کشور را به کار گیرند.

رحیم صفوی افزود: جوانان برای ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی و کارآفرینی راهکارهای مناسب ارائه دهند. خوزستان قطب دفاعی، فرهنگی و کشاورزی کشور است که باید از آن خوب استفاده شود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: باید عملکرد شهیدان در مقابله با دشمن را برای مدیریت کشور الگو قرار داد و برای حل مشکلات به صورت انقلابی عمل کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار