مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ایلام:
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: به فراخور هر منطقه در شهرستان‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی به عنوان نوروزگاه، در کنار نمایشگاه‌های صنایع دستی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی  و گردشگری ایلام، اظهار اشت: ارائه خدمات سفر توسط ستاد 10 گانه در استان ایلام شامل حمل‌‌ و نقل،کمیته بهداشت، امداد و نجات، شهرداری‌ها به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده افزود: تبلیغات در غالب بروشور با هدف شناسایی و معرفی استان و شهرستان‌ها، معرفی مناطق مهم گردشگری در غالب مستند، برپایی نوروزگاه در قلعه والی به مدت 10شب، از جمله خدمات و برنامه‌ها خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: به فراخور هر منطقه در شهرستان‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی به عنوان نوروزگاه، در کنار نمایشگاه‌های صنایع دستی برگزار می‌شود. 

وی ضمن بیان اینکه این برنامه فرهنگی از 2 فروردین تا 11 فروردین ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: حدود 20خانه بوم‌گردی برای اسکان، کاروان‌های شادی، موسیقی محلی تئاترهای خیابانی، موزه کاخ فلاحتی، بازدید از گوزن زرد ایرانی از مهمترین خدمات برای مسافرین نوروزی است./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار