مدیرکل امور بانوان و خانواده استان یزد:
مدیرکل امور زنان و خانواده استان یزد، گفت: تمام دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند که ما این روز را جشن نگیریم چون مصادف با میلاد بانوی دوعالم و الگوی زنان مسلمان ایرانی است.
کد خبر: ۷۱۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 27 February 2019

فاطمه دانش یزدی در آیین بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه(س)که پیش از ظهر امروز در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) برگزار شد این روز فرخنده را به زنان و مادران شهدای شرکت‌کننده در این مراسم تبریک گفت.
وی افزود: تمام دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند که ما این روز را جشن نگیریم چون مصادف با میلاد بانوی دوعالم و الگوی زنان مسلمان ایرانی است.
مدیرکل امور زنان و خانواده استان یزد تصریح کرد: زن مسلمان ایرانی با پیشینه فرهنگ غنی نقش‌های اساسی در جامعه و حوزه‌های سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی کشور ایفا می‌کند.
دانش یزدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و میلاد حضرت امام خمینی(ره) اذعان کرد: هنوز هم زنانی در جامعه ما هستند که همسرانشان و فرزندانشان را همچون هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از دین و دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) می‌فرستند و ما الآن این سرزمین را به خاطر شجاعت و باهم بودن آنان داریم.
وی ابراز کرد: حضرت زهرا(س)اگرچه در زمان خود غریب بود ولی امروز ایرانی راداریم که الگوی زنان آن حضرت زهرا و زینب(س)هستند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استان یزد توصیه کرد: ما زنان با خود عهد ببندیم که در مسیر سیره و روش این بزرگواران حرکت کنیم.
دانش یزدی پیام سیره حضرت فاطمه (س) را برای زنان امروز تربیت فرزند،همسرداری، ولایتمداری، شجاعت، صبر، استقامت و دلیری برشمرد و گفت: حضرت زهرا(س) بانویی شگفت که همه این خصوصیات را دارا بوده و در جامعه نقش‌آفرینی کرده است.
مراسم میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) به همت سازمان تبلیغات اسلامی و امور بانوان این سازمان، طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد و آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) برگزار شد و اهم برنامه‌های این همایش شعرخوانی شاعر برجسته کشور عالیه مهرابی، مداحی، ختم 14هزار صلوات، تجلیل از زنان فعال فرهنگی و مادر شهید رشیدی فر از شهدای دفاع مقدس و خانواده شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام محمدحسن دهقانی به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار