در مراسم تجلیل روز مادر عنوان شد:
مدیر درمان تامین اجتماعی گفت : امسال توانستیم برای اولین بار در بین مراکز درمانی و غیر درمانی لوح و تندیس مرکز خدماتی سبز را کسب نمائیم .
کد خبر: ۷۱۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 27 February 2019
بمناسبت ولادت باسعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س ) وروز زن و مادر از تعدادی از کارکنان زن واحدهای مدیریت خدمات درمان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل بعمل آمد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر اکبری در مراسم تجلیل از زنان همکار، ضمن تبریک ولادت ام ابیها  فاطمه زهرا( س) زنان جامعه اسلامی را اسوه صبر ،شجاعت ، حجاب، معرفت و کمال دانست و اظهار داشت : زنان جامعه ما در دوران دفاع مقدس نه تنها  همسران خود را به دفاع از کیان میهن اسلامی تشویق و ترغیب می کردند بلکه با حضور خود در جبهه های دفاع مقدس از رزمندگان پرستاری و مانند سربازان ، تدارکات و ملزومات جبهه ها را مهیاوآماده میکردند، به تعبیری می توان گفت پشتیبانی از خطوط مقدم  رازنان بعهده داشتند ،شاید این را ندانید که چندین هزار نفر از زنان جامعه ما جانباز دفاع مقدس می باشند .
وی گفت : اطمینان و آسودگی خاطر رزمندگان در جبهه جنگ به شیرزنانی بود که با حجاب خود پوزه دشمنان‌ را به خاک مالیده و نگذاشتند تفکرات غرببیان در جامعه ما ساری و جاری شود و جامعه را به فساد تباهی سوق دهند .
اکبری افزود : زنان ما با علم و  معرفت خود فرزندانی تربیت کردند که پس از سه دهه از زمان دفاع مقدس شاهد ظهور حججی ها می باشیم که فرهنگ شهادت در گوشت و پوست و استخوانشان جاریست و حافظ حریم میهن در بیرون از مرزهای جغرافیایی هستند  و عاشقانه در راه اسلام و ایران سر می دهند و باید به این زنان افتخار کرد .
مدیر درمان همچنین از تلاش همکاران خود در حوزه ستادی و واحدهای تابعه تشکر و قدردانی کرد و از درخشش مجدد بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج ابراز خوشنودی نمود.
وی گفت : برای دومین سال پیاپی  بیمارستان شهدای گمنام با تلاش شبانه روزی و دانش پزشکان مجرب و با توانمندی پرسنل ماهر و خدوم و بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته  توانست در بین ۷۰ بیمارستان بزرگ بالای ۱۰۰ تخت رتبه سوم و ۱۶ بیمارستان هم سطح خود در تعداد تخت رتبه اول راکسب نماید. 
اکبری در ادمه بیان کرد : این افتخار بزرگی برای استان کوچکی مثل ماست که شانه به شانه استانهای برخودار و صاحب همه چیز حرکت کنیم و حتی در مواقعی  آنان راپشت سر نهیم و سبقت بگیریم ،این سر بلندی  به همت بلند فرزندان شما در خطه کهگیلویه و بویر احمد  تحقق یافته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی گفت : امسال توانستیم برای اولین بار در بین مراکز درمانی و غیر درمانی لوح و تندیس مرکز خدماتی سبز را کسب نمائیم . این لوح به  دلیل همسان بودن سیستم های بهداشتی و درمانی ما با محیط زیست و  حفاظت و عدم آلودگی محیط زیست ،از طرف این سازمان به بیمارستان شهدای گمنام اهدا شد و برای اولین بار در استان  ما دستگاه و یا سازمانی آن را کسب نمودیم.
اکبری گفت : همچنین موفقیت واحدهای سرپایی ما در خدمات دهی به بیماران با ۸۰درصد رضایتمندی که همه اینها با عنایت خداوند متعال و تلاش خستگی ناپذیر همکاران خدوم و صدیق به تحقق پیوسته است که بنده این موفقیتهای پی در پی را به کارکنان تلاشگر بیمارستان و واحدهای تابعه و مردم شریف استان ، شرکای اجتماعی و بیمه شدگان قدر شناس سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می نمایم  و آرزو می کنم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف استان باشیم و خدمات درمانی مطلوب و در خور شان به آنان ارائه دهیم.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
حتما امار احمدی نژادی و حسن کذابی داده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار