استاندار تهران با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مشکلات استان تهران خواستار توجه وزیر صنعت به استان تهران شد.
کد خبر: ۷۲۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 02 March 2019
درخواست استاندار تهران از وزیر صنعت؛ با هر شاخصی که محاسبه می‌کنید استان تهران را ویژه ببینید

به گزارش تابناک از تهران انوشیروان محسنی بندپی امروز در چهل و نهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی متکی بر توسعه درون‌زا بر پایه نیروهای بومی است اظهار داشت:  در یک سال و نیم گذشته در شرایطی قرار گرفتیم که دو رکن درون‌زا و برون‌نگر بودن اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه 20 درصد صنایع کشور در تهران مستقر هستند افزود: در استان تهران کار کردن دشوار است و حتی امروز در این جلسه یکی از مدیران بانک‌ها برای پاسخگویی حضور ندارد.

استاندار تهران بیان کرد: ما مسئولان تهران را بی‌پناه گذاشتیم و مسئولان مطالبه‌گری ندارند از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست می‌کنم با هر شاخصی که محاسبه می‌کنید استان تهران را ویژه ببینید.

محسنی بندپی تأکید کرد: حتما در زمینه کم کاری بانک‌ها با وزیر اقتصاد مکاتبه می‌کنیم تا شورای هماهنگی بانک‌ها در استان تهران فعالانه حضور پیدا کنند چرا که بانک‌ها باید در خط مقدم اجرای سیاست‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم بازنگری در قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان در شرایط فعلی راه برون‌رفت از مشکلات است ضمن اینکه صیانت از اشتغال موجود در شرایط فعلی مهم‌تر از ایجاد اشتغال است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار تهران با اشاره به لزوم اتمام طرح‌های نیمه تمام عنوان کرد: در استان تهران به 2155 هزار میلیارد تومان نیاز داریم تا طرح‌های نیمه تمام و راکد صنعتی را احیا کنیم و اکنون سهم تخصیص داده شده به استان بسیار کمتر از نیاز است.

محسنی بندپی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در استان تهران نیازمند نگاه ویژه هستند و در صورت حمایت تحول شگرفی در اشتغال استان تهران ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ن

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار