امام جمعه فردیس با انتقاد از بی توجهی استانداری البرز نسبت به اوضاع شورا و شهرداری فردیس گفت: من نمی‌فهمم چه دستی در کار است که استانداری اقدامی نمی‌کند و جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نمی‌دهد؟ می‌خواهید مردم فردیس را به خاطر اینکه می‌خواستند شهرداری و شورای مستقل داشته باشند مجازات کنید؟
کد خبر: ۷۲۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 03 March 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام علی اکبر ایمانی گفت: فردیس مدت‌هاست گرفتار برخی اختلافات در شورای شهر و شهرداری شده است؛ وارد این بحث نمی‌شوم که حق با کیست ولی از استاندار البرز و هیئت نظارت بر کار شوراها می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

ایمانی افزود: آقای استاندار منتظر چیست؟ شهرداری فردیس نه به خاطر بی پولی بلکه به دلیل عدم تصویب متمم بودجه توسط شورا در پرداخت حقوق و عیدی کارکنان خود ناتوان شده است؛ این کارکنان باید چه کار کنند؟ باید حتماً به خیابان بریزند تا استانداری اقدام کند؟

وی ادامه داد: من نمی‌فهمم چه دستی در کار است که استانداری اقدامی نمی‌کند و جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نمی‌دهد؟ می‌خواهید مردم فردیس را به خاطر اینکه می‌خواستند شهرداری و شورای مستقل داشته باشند مجازات کنید؟ قطعاً اینطور نیست و اگر چنین قصدی ندارید به این مردم کمک کرده و اقدامی انجام دهید.

امام جمعه فردیس افزود: معنا ندارد که این همه اختلاف وجود داشته باشد، شهر قفل شود و استانداری هیچ کاری انجام ندهد؛ تشکیل یک جلسه چقدر زحمت دارد؟ اگر شهردار متخلف است شهردار را بردارید و اگر شورا زورگویی می‌کند با کسانی که زور می‌گویند برخورد کنید، این معنا ندارد که طرفداری از جریان یا شخص خاصی کنیم ما باید طرفدار مردم باشیم.

ایمانی خاطرنشان کرد: مجموعه شما ماهانه ده‌ها میلیون حقوق می‌گیرند؛ باید سامان دهید این نمی‌شود که کارها به حال خود رها شود؛ شهروندان فردیس از استاندار می‌خواهند به این موضوع ورود کند، از این مساله نگذرید و برای شورا و شهرداری فردیس براساس حق فکر و رفتار کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار