فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:
 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف ۲۷ هزار لیتر مالچ نفتی قاچاق در آبادان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 04 March 2019

سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: بر اساس گزارش مأموران پاسگاه ابوشانک آبادان، در ساعت ۱۴ عصر روز گذشته پس از ظن به خودرو تانکر حمل سوخت در مسیر ابوشانک به سمت اروندکنار خودرو مذکور توسط مأموران متوقف می‌شود.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو و بررسی آن، مشخص شد خودرو یاد شده حامل ۲۷ هزار لیتر مالچ نفتی قاچاق است که به طور سریع خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا دلالت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در بازجویی‌های پلیسی از راننده تانکر، او مدعی بود مواد نفتی مکشوفه (مالچ) را از پالایشگاه تحت عنوان استفاده در شرکت‌های داخلی دریافت کردیم سپس آن را در یکی از مناطق حاشیه آبادان نگهداری کردیم، قصد داشتیم مالچ ها را به صورت قاچاق به عراقی‌ها بفروشیم که پلیس خودرویم را شناسایی، توقیف و مواد نفتی نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ تقی زاده، مبارزه با قاچاق کالا را ضامن امنیت و توسعه اقتصاد ملی خواند و از شهروندان فهیم آبادانی خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تردد مشکوک در سطح شهر و جاده‌ها به طور سریع مراتب را از طریق شماره تماس فوریتی پلیس ۱۱۰ به فرماندهی انتظامی این شهرستان اطلاع دهند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار