زاهدی استاندار قزوین و امام جمعه قزوین در پی بازگشت پیکر پاک شهید محمدرضایی پیامی‌هایی صادر کرند.
کد خبر: ۷۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 04 March 2019

پیام‌های استاندار قزوین و امام جمعه قزوین  در پی بازگشت پیکر مطهر شهید حمید محمدرضایی

پیام  امام جمعه قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

بازگشت پیکر سردار سرفراز جبهه مقاومت شهید حمید محمدرضایی پس از گذشت چهار سال، بار دیگر عطر جهاد و شهادت را در استان قزوین به مشام جان‌ها رسانده است. شهیدی که در نوجوانی به همراه برادر شهیدش که او نیز پس از 31 سال پیکرش بازگشت، در دفاع مقدس حضور یافت و پس از جنگ نیز ردای پاسداری بر تن کرد تا هرجا که نیاز باشد مجاهدانه در میدان جهاد حضور پیدا کند. افتخار دفاع از حریم اهل بیت در سوریه آخرین برگ از دفتر ایثارگری او بود و از خدای متعال خواستاریم که مصاحبت با انبیا و اولیای الهی در بهشت برین را نصیب او فرماید. به خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خدای متعال برای ایشان اجر و صبر درخواست داریم. همچنین تمامی مردم انقلابی و شریف استان قزوین را به حضور پرشور در مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام دعوت می کنیم.

 

پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

صبوری، استقامت و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران، به ویژه بازماندگان شهدای مفقودالاثر ازدوران دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم، قابل تحسین است که به عنوان یک الگوی عملی باید بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و حک شود بویژه خانواده ای که داغ دو شهید مفقودالاثر شهیدان علی و حمید محمدرضایی را در سینه دارد. تاریخ آینده قطعا" در برابر مجاهدت ها و سلحشوری‌های چنین خانواده های ایثارگی و ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران سر تعظیم فرود خواهد آورد. و حال که پس از قریب به 4 سال صبوری و چشم انتظاری، پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام، شهید حمید محمدرضایی، تفحص شده و به آغوش خانواده باز میگردد، بر خود وظیفه می‌دانم، عروج این شهید بزرگوار را به بازماندگان و وابستگان آن شهید دلاور،مردم شهید پرور استان قزوین، فرماندهی و پاسداران دلاور فرماندهی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین،خانواده این شهید والامقام؛پدر و مادر،همسر و فرزندان و همچنین مردم شریف،انقلابی و شهید پرور منطقه شال تبریک و تسلیت عرض نمایم. امید است با عنایات خداوند متعال، رهروان خوبی برای تداوم راه سرخ شهیدان بوده و ایثار و استقامت آنان را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار