استاندار خوزستان خبر داد
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم سال آینده 5 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۷۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 04 March 2019

شورای حفاظت کیفی کارون شب گذشته در سالن جلسات مهمانسرای استانداری خوزستان به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار برگزار شد.

 استاندار خوزستان در این نشست با ابراز رضایت از عملکرد بخش صنعت در کنترل و جلوگیری از تخلیه فاضلاب در رودخانه کارون گفت: جلوگیری از دفع فاضلاب های خانگی در رودخانه کارون هم در دستور کار قرار دارد و دولت از سال 96 دولت توجه ویژه ای به این موضوع داشته است و باید با جدیت این کار را تا به سرانجام رسیدن آن دنبال کنیم.

شریعتی با اشاره به زمان‌بر بودن مراحل اداری و بانکی فاینانس گفت: اجرای پکیج‌های محلی برای جمع‌آوری فاضلاب های خانگی در مناطق بحرانی اهواز در حین پیشبرد روند اداری و اجرایی فاینانس تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: دولت هم در این زمینه با جدیت پای کار آمده است؛ به طوری که در دو سال گذشته 300 کیلومتر خط فاضلاب و 580 کیلومتر اصلاح شبکه آب در استان و 150 کیلومتر خط فاضلاب و 110 کیلومتر خط آب در اهواز اجرا شده که رقم‌های قابل ملاحظه ای است.

شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده 5 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر ماهشهر و بندر امام به بهره‌برداری برسد و همچنین 5 تصفیه‌خانه دیگر هم در شهرهای اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوش و بستان و تصفیه‌خانه غرب اهواز و همچنین مراحل اداری و بانکی ایستگاه پمپاژهای اهواز آغاز شود و کلکتورها هم که در قالب فاینانس داخلی پیش‌بینی شده است، به نتیجه برسد.  

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار