سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز:
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو های پارک شده در اطراف بیمارستان با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 06 March 2019

محسن دالوند با بیان این خبر اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های واصله مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده در اطراف برخی بیمارستان‌ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس کلانتری ۱۳ این فرماندهی موفق شدند سارق را در اطراف یکی از بیمارستان‌های پرتردد شهر و در حالی که در حال سرقت از یک خودرو بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از این سارق، انواع سوئیچ خودرو، پیچ گوشتی برای باز کردن در خودروها، سه عدد کیف پول، مدارک شناسایی، تعدادی کارت‌های بانکی و سه عدد انگشتر طلا مربوط به مالباختگان، پنل سیستم پخش خودرو، مبالغی وجوه نقد و یک قبضه چاقو کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در اطراف بیمارستان‌های شهرستان اهواز اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در پایان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد، هنگامی که به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند قبل از ترک خودرو حتماً موارد ایمنی را رعایت کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار