عضو شورای شهر اهواز:
رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز گفت: استیضاح حق اعضای شورا است اما استیضاح و برکناری شهردار اهواز در این زمان تا اواسط فروردین ماه عواقب بدی داشت.
کد خبر: ۷۲۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 05 March 2019

محمدرضا ایزدی با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح شهردار اهواز در روز گذشته اظهار کرد: قانونگذار حق استیضاح را برای اعضای شورای اسلامی شهر محق دانسته که اعضای شورا نیز از این حق قانونی خود استفاده کردند.

وی افزود: من نیز به برخی از عملکردهای شهردار اهواز معترض و از امضاکنندگان طرح استیضاح بودم اما این امضا مربوط به دوماه قبل بود نه اسفندماه.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز با بیان اینکه برای استیضاح باید همه شرایط مهیا باشد، گفت: در دو ماه پایانی سال حجم کار شهرداری بیش از حجم کار شش ماه از سال است بنابراین به نظر می رسد استیضاح و برکناری شهردار اهواز در این زمان، عواقب بدی تا اواسط فروردین ماه را در پی داشت.

ایزدی بیان کرد: اعضای شورا همه دلسوز شهر و شهروندان هستند و هر تصمیمی که گرفته می شود برای پیشرفت و توسعه و ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه و اختلاف نظر از محاسن انسان مسئولیت پذیر است و همچنین از اعجاز خلقت خداوندی است که در نهاد انسان گذاشته شده و همین اختلافات موجب پیشرفت می شود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: امیدواریم رئیس شورا جلسات کاری مستمر بین اعضای شورا و شهردار تشکیل دهد تا با تفاهم، حسن نیت و هم اندیشی امور شهر را پیش ببرند و از طرفی خدمات خوبی برای میهمانان نوروزی و راهیان نور که در شأن اهواز باشد، مهیا کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار