معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به نتایج ضعیف استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور، گفت: این المپیاد باعث شد که متوجه شویم آن هیات‌هایی که نتیجه نگرفتند، در رده سنی پایه فعالیت خوبی نداشتند زیرا آن‌‌ها همکاری و تعامل لازم را با آموزش و پرورش نداشتند، در حالی که به خوبی می‌توان از ظرفیتی چون دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت بهره برد.
کد خبر: ۷۲۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 06 March 2019

ابراهیم نصیری در جلسه آسیب شناسی استعدادیابی در ورزش استان با حضور رییس گروه قهرمانی وزارت ورزش در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: کمتر پیش می‌آید که در مباحث مختلف آسیب‌شناسی صورت بگیرد و نقاط ضعف و قوت بررسی شود و این نیز به دلیل مشکلاتی است که در لایه‌های اجرایی کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: امسال وزارت ورزش و جوانان بحث المپیاد استعدادهای برتر را که مدنظر کارشناسان، مدیران و دلسوزان ورزش است را دنبال کرد و قرار است سال آینده نیز دومین دوره این المپیاد برگزار شود و جا دارد از آقای انصاری رییس گروه قهرمانی وزارت که به خوبی این مهم را به همراه همکارانش دنبال و رصد می‌کنند قدردانی می‌کنم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور خیلی توفیق نداشت و ما نیز به دلیل این‌که نتایج مورد دلخواه نبود، دلایل عدم موفقیت را به وسیله کارشناسان را بررسی کردیم.

وی افزود: به هرحال جایگاه بیستم یا بیست و یکم در المپیاد استعدادهای برتر کشور زیبنده خوزستان نبود؛ آن هیات‌هایی که با برنامه در مسابقات حاضر شدند نتیجه گرفتند ولی برخی هیات‌ها بی برنامه بودند و خوب پای کار نیامدند و مشخص شد که در رده‌سنی پایه خوب کار نکرده بودند.

نصیری بیان کرد: این المپیاد باعث شد که متوجه شویم آن هیات‌هایی که نتیجه نگرفتند، در رده سنی پایه فعالیت خوبی نداشتند زیرا همکاری و تعامل لازم را با آموزش و پرورس نداشتند در حالی که به خوبی می‌توان از ظرفیتی چون دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت بهره برد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در هر صورت پس از بررسی دلایل عدم نتیحه‌گیری در المپیاد، کمیته‌ای برای انجام کار بهتر تشکیل دادیم و قصد داریم با اهدافی مشخص شده، المپیادی ورزشی را در خوزستان برگزار کنیم تا به نتیجه‌گیری بهتر در المپیاد استعدادهای برتر کشور کمک کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ابراهیم نصیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار