مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اردوهای راهیان نور دانشجویی استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴ 07 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،یونس عزیزی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه های استان از امروز( ۱۵ اسفند) به یادمان ها ومناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد، افزود: اعزام دانشجویان تا ۲۷ اسفند ماه ادامه دارد.

عزیزی اضافه کرد: برای حضور بیش از دو هزار نفر از دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب برنامه ریزی شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اعزام حدود هزار نفر از دانشجویان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب کشور در مهرماه، افزود: امسال در مجموع حدود سه هزار نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به استقبال خوب دانشجویان برای حضور در اردوهای راهیان نور دانشجویی در سال جاری گفت: اگر ظرفیت داشتیم بیش از پنج هزار نفر متقاضی حضور در اردوهای راهیان نور دانشجویی بودند.

به گفته مسئول اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه سال گذشته در مجموع دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

عزیزی با اشاره به برنامه ریزی برای حضور راویان در اردوهای راهیان نور دانشجویی افزود: در اردوهای راهیان نور دانشجویی امسال مباحث اقتصادی کلان مطرح خواهد شد. به عنوان مثال قرار شده موضوعات اقتصاد مقاومتی در یادمان هویزه برای دانشجویان مطرح شود.

عزیزی با اشاره به اثربخشی اردوهای راهیان نور، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد و افزود: این اردوها می‌تواند روحیه ایثار و شهادت را به جامعه به ویژه نسل جوان منتقل کند.




منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار