شهردار اهواز خبر داد
شهردار اهواز گفت: گام دوم پروژه بزرگ آسفالت به مساحت حداقل ۱/۲ میلیون مترمربع در مناطق هشتگانه اهواز در روزهای آتی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 07 March 2019

جلسه شهردار اهواز با معاون فنی عمرانی شهرداری و پیمانکاران آسفالت عصرچهارشنبه  برگزار شد.

منصور کتانباف شهردار اهواز در این جلسه با اشاره به این‌که توقع مردم از شهرداری ترمیم و اصلاح معابر است، اظهار کرد: اجرای پروژه بزرگ آسفالت در اهواز از سال گذشته آغاز شد که در گام نخست حدود ۱/۴ میلیون مترمربع در 39 محله شهر عملیات زیرسازی و آسفالت انجام شد.

وی افزود: بحران اقتصادی، افزایش قیمت‌ها و نایاب شدن قیر و آسفالت ادامه پروژه آسفالت در اهواز را مانند سایر نقاط کشور متوقف کرد. هر چند به صورت پراکنده در نقاطی از شهر آسفالت انجام شد.

شهردار اهواز با اشاره به اجرای هم‌زمان گام دوم پروژه آسفالت در دو بخش، عنوان کرد: گام دوم پروژه بزرگ آسفالت به مساحت حداقل ۱/۲ میلیون مترمربع در مناطق هشتگانه اهواز در روزهای آتی آغاز می‌شود؛ بخش اول پروژه شامل برخی مسیرهای اصلی و بخش دوم محلات کم برخورداری است که برای نخستین بار آسفالت می‌شوند.

وی گفت: در این پروژه‌ها کم‌کاری و کیفیت نامناسب پذیرفتنی نیست. کلیه ملاحظات فنی و ترافیکی نظیر شیب بندی صحیح، همسطح‌سازی درب منهول‌ها، علائم و خط‌کشی‌ها باید در زمان کار انجام شود.

کتانباف با اشاره به هم‌زمانی انجام پروژه آسفالت با ایام پایانی سال، اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمان جهت جذب منابع و نیز بی‌ثباتی بازار قیر ناچار به شتاب در انجام گام دوم پروژه بزرگ آسفالت اهواز هستیم، بنابراین لازم است پیمانکاران در زمان‌های کم تردد از شبانه‌روز کار کنند تا مزاحمت کمتری برای شهروندان ایجاد شوند. ضمناً پیشاپیش از مردم به دلیل صبرشان در اجرای این پروژه تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه سازمان‌های مرتبط هماهنگی لازم را داشته باشند زیرا به محض شروع کار جهت حفاظت از معابر تا 5 سال اجازه هیچ‌گونه حفاری صادر نخواهد شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار