فارس؛نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و درگیری‌های بخش خصوصی گفت: اگر امروز و شبانه روزی برای حل مشکلات بخش خصوصی اقدام کنیم باز کم خواهد بود چرا که چرخه اقتصادی کشور به چرخه کار بخش‌خصوصی گره خورده و برای حل مشکلات باید موانع پیش روی تلاشگران را برداریم.
کد خبر: ۷۲۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 08 March 2019

مسعود پزشکیان عصر امروز در چهل و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخش خصوصی سرطان باشد برنامه‌های ما راه به جایی نخواهد برد چرا باید امروز کشور اندازه‌ درگیر مسائل نفتی باشد که با تلنگری اقتصاد ما تحت تاثیر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امروز نیازمند حمایت جدی از کسب و کار های بخش خصوصی هستیم چرا باید کاری کنیم که کسب و کارهای با شود در حالی که این فرآیندها دست خود ماست و می‌توانیم با تغییر رویکردها نسبت به فیلم فرآیندهای کسب و کار شاهد توسعه فعالیت‌های اقتصادی در سطح کشور باشیم.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت جدی از سازمان‌های بیمه‌گر از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و صنعتگران شد و گفت: بدون شک هزینه‌های بیکاری بیش از هزینه‌های بیمه‌ای که این سازمان‌ها دریافت می‌کنند برای دولت و بخش خصوصی گران‌تر تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار داریم سازمان‌های متولی نهایت همکاری را در خصوص مسایل بیمه‌ای، گمرک و تسهیل فرآیندهای کسب و کار از فعالان انتظار اقتصادی داشته باشند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و درگیری‌های بخش خصوصی گفت: اگر امروز و شبانه روزی برای حل مشکلات بخش خصوصی اقدام کنیم باز کم خواهد بود چرا که چرخه اقتصادی کشور به چرخه کار بخش‌خصوصی گره خورده و برای حل مشکلات باید موانع پیش روی تلاشگران را برداریم.

لازم به ذکر است در این نشست تاثیر مسائل و موانع بانکی و ارزی بر فضای کسب و کار و تجارت خارجی بررسی تاثیر مسائل حوزه کار و بیمه تامین اجتماعی بررسی مسائل گمرکی و لوازم اصلاح ارزش های پایه صادراتی در جهت حفظ بازارهای صادراتی و بررسی مسائل مالیاتی و پیشنهادهای اصلاح مقررات مالیاتی در جهت ارتقای فضای کسب و کار توسط فعالان بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار