کد خبر: ۷۲۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 08 March 2019
حضور دکتر تقوی نژاد؛ معاون وزیر بهداشت در انتخابات مجلس تکذیب شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بویرنیوز، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر حضور سید کامل تقوی نژاد در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان کهگیلویه در برخی کانال ها و فضای مجازی منتشر شد.
با پیگیری از منابع نزدیک به دکتر تقوی نژاد این خبر از اساس تکذیب شد و وی هیچ برنامه ای برای حضور در انتخابات دور آینده شهرستان کهگیلویه نخواهد داشت.
در ادامه این مگزارش آمده است : اگرچه به واسطه اقدامات و مسئولیت های مؤثر تقوی نژاد در پست های مهم کشوری از بانک و سازمان مالیاتی گرفته تا وزارتخانه های کار، اقتصاد و بهداشت و البته ارتباطات گسترده او در محافل دولتی و حاکمیتی این گمانه زنی ها برای کهگیلویه و بویراحمد خوشحال کننده است و قطعاً حضور چنین شخصیت توانمند علمی، اقتصادی  و ملی می توانست موجبات خیر برای استان باشد اما ظاهرا آنچه این روزها دغدغه وی محسوب می شود خدمت به بیماران و جامعه درمانی کشور است.
اخیرا دکتر تقوی نژاد در دیدار با مسئولان فنی و عمرانی وزارت بهداشت تاکید کرده بود: نیاز است در ساخت ‌و سازهای حوزه سلامت، ایجاد ظاهر زیبا و چشم ‌نواز با هزینه‌ های اندک نیز مد نظر قرار گیرد، چراکه در حوزه سلامت با افراد دردمند مواجه هستیم و نباید اجازه دهیم روحشان با دیدن فضاهای فرسوده و نازیبا آزرده تر شده و تحمل فضاهای درمانی برایشان سخت شود.
با حضور دکتر کامل تقوی نژاد در وزارتخانه استراتژیک بهداشت، بهبود خدمات رسانی به مردم و برداشتن بار مضاعف از دوش بیماران، مهم ترین هدف و برنامه پیش روی او خواهد بود.
سید کامل به کهگیلویه و نمی آید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار