مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت از برگزاری مراسم متمرکز اعتکاف دانشجویی استان در دانشکده نفت اهواز خبر داد و گفت: شرکت در این مراسم ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه‌های استان است.
کد خبر: ۷۲۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 09 March 2019

حجت‌الاسلام جعفر علوی‌کیا با اعلام خبر برگزاری مراسم متمرکز اعتکاف دانشجویی استان در این دانشگاه گفت: با توجه به عنایت مقام معظم رهبری به برنامه معنوی اعتکاف و جلوه اجتماعی جوانان دانشجو در مساله معنویت که اعتکاف یکی از مصادیق این جلوه‌های اجتماعی معنوی است، تصمیم بر این شد که آیین معنوی اعتکاف دانشجویی استان به صورت متمرکز به میزبانی دانشکده نفت دانشگاه نفت در اهواز برگزار شود.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی ویژه آقایان است، گفت: ثبت‌نام از طریق سامانه پیامکی انجام می‌گیرد. این مراسم اختصاص به دانشجویان و حداکثر استادان دارد و افراد جهت شرکت در مراسم اعتکاف رجبیه می‌توانند نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، شماره دانشجویی، دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل هستند و شماره تلفن خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۷۶ ارسال کنند.

علوی‌کیا ادامه داد: پس از اینکه ظرفیت مشخص شد ثبت‌نام به صورت حضوری، قطعی می‌شود. ظرفیت مسجد دانشکده نفت اهواز ۲۰۰ نفر است و ثبت‌نام به صورت رایگان انجام می‌شود. این برنامه مختص دانشجویان و استادان دانشگاه‌های استان است و شامل حال دیگران نمی‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت درباره برنامه‌های این آیین معنوی گفت: با توجه به همزمان شدن ایام اعتکاف رجبیه با سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع)، تحویل سال و همچنین سالروز وفات حضرت زینب(س) از فضای معنوی دانشگاه صنعت نفت و حضور دو شهید گمنام در برنامه‌ها استفاده می‌شود. این روزها، روزهای خوزستان و حضور راهیان نور برای حضور در مناطق عملیاتی است. همیشه انتهای سال و شروع سال جدید برای ما با معنویت شهدا هم‌داستان است. اعتکاف، روزه‌داری، ذکر، دعا و سفره هفت‌سین و آغاز سال در جمع دانشجویان مؤمن خوزستانی بسیار دلچسب خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار