مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ابلاغ و اجرای طرح خدمات نوروزی در بخش‌های مختلف حمل و نقل و راهداری استان در نوروز 98 خبر داد و گفت: این طرح از 25 اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 17 فروردین سال 98 به مدت 22 روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۲۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 10 March 2019

غلامعباس بهرامی‌نیا با اشاره به اجرای طرح خدمات نوروزی در بخش‌های مختلف حمل و نقل و راهداری استان اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح جلسه کمیته‌ای تشکیل شده و تصمیمات لازم برای نوروز 98 اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: در این جلسه مسایل و مشکلات حمل و نقل داخل و خارج استان، ایمنی حمل و نقل، مدیرت راه‌ها و همچنین خدمات ارایه شده در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان مورد بررسی قرار گرفت تا در ایام نوروز شاهد ارائه بهترین خدمات در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و راهداری استان باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه ترددهای داخل و خارج استانی در ایام نوروز افزایش می‌یابد، تصریح کرد: 500 تا 700 دستگاه اتوبوس برای ستاد نوورزی در نظر گرفته شده است و علاوه بر این شرکت‌های مسافربری باید پیش‌بینی‌های لازم را برای اتوبوس‌های پشتیبان جهت تسهیل در حمل و نقل و رفاه حال مسافران انجام دهند.

بهرامی‌نیا با اشاره به اهمیت تامین ایمنی مسافران در ایام نوروز اظهار عنوان کرد: مدیران فنی در بخش‌های مختلف باید کار را جدی بگیرند و افرادی را انتخاب کنند که به کار خود علاقه و اعتقاد داشته باشند زیرا تنها با علاقه و جدیت در کار می‌توان حوادث را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی با اشاره به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز گفت: در این ایام نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی از اهمیت خاصی برخوردار هستند. در این زمینه 43 مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان وجود دارد که باید تمهیدات لازم را برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در نظر بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: طرح نوروزی سال 98 از 25 اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 17 فروردین سال 98 به مدت 22 روز ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار