شفیعی:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به آغاز ماموریت امت بعد از بیان بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر، گفت: آحاد جامعه در حوزه‌های مختلف وارد اقدام شوند و این بیانیه را راهنما و چراغ راه خود قرار دهند و البته در این میان مسئولیت نخبگان دوچندان است.
کد خبر: ۷۲۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 10 March 2019

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در جمع طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) آبادان با اشاره به این‌که نقش اساسی رهبرمعظم انقلاب، هدایت و مدیریت صحیح حرکت جامعه است، اظهارکرد: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند خداوند همچنان که از جامعه عهد گرفته یاد گیرند و از علما سوال کنند، از علما نیز عهد گرفته که تبیین، روشنگری و تعلیم دهند.

وی گفت: در آغاز حرکت ملت ایران در دهه چهل، امام راحل رهبری این حرکت را برعهده داشت و جامعه نیز آرام آرام به تدریج امام را شناختند، با ایشان همراه و همدل شدند و بعد از گذشت دو دهه مبارزه نفس‌گیر، انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 دو واژه امام و امت تولد پیدا می‌کند که در آن امام خمینی(ره) پرچم را به دست گرفته و جامعه بزرگ ایران نیز پشت سر امام راه افتاده‌اند.

وی با اشاره به این‌که امام راحل پیروزی سال 57 را آغاز راه می‌داند، خاطرنشان‌کرد: امام راحل از سال 57 تا 68 در قامت یک رهبر رشید، شجاع، حاضر در صحنه و برخوردار از بصیرت کامل و جامع مشاهده می‌شود. ایشان جامعه را از هزاران توطئه و صدها خطر اساسی عبور می‌دهد و امت را با مفاهیمی مثل عزت، شجاعت، سربلندی و نترسیدن آشنا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این‌که امام راحل راهنما به سمت قله کمال است، گفت: از آغاز رهبری مقام معظم رهبری بعداز ارتحال امام در مدت سه دهه، بار دیگر طی شدن مسیر امام مشاهده می‌شود و عرصه‌های سخت داخلی و خارجی به لطف خداوند متعال با مدیریت نورانی رهبرمعظم انقلاب پشت سر گذاشته شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان افزود: رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در سه دهه رهبری در ایفای نقش امامت به خوبی از عهده کار برآمدند.

وی با هشدار از این‌که در دام‌های نظام سلطه واقع نشویم و انقلاب اسلامی دچار استحاله، ارتجاع و ارتداد نشود، اظهار داشت: اگر انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی باشد که دست رد به نظام سلطه و به صورت دشمن سیلی زده است، طبیعی خواهد بود که دشمنان نقشه داشته و دسیسه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی گفت: رهبرمعظم انقلاب ناظر بر عبور از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، تحولات جهانی، حرکت رو به جلو و قله هستند. انقلاب در این مقطع نیازمند توجه جدی است که همچنان به ملت ایران باید خطوط کلی را نشان داد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند هرچه به سمت قله حرکت کنیم سختی و مشکلات بیشتر می‌شود اما وقتی که به قله رسیدیم از فراز آن مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی گفت: رهبرمعظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را در راستای هشدارها، تذکرهای لازم و ترسیم خطوط کلی و اساسی حرکت رو به جلو ارائه دادند. عرضه این بیانیه بر دوش و عهده رهبری بود و اکنون رسالت سنگین اجرای آن بر دوش امت قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این‌که بعد از بیان بیانیه گام دوم انقلاب ماموریت امت آغاز می‌شود، عنوان کرد: آحاد جامعه در حوزه‌های مختلف وارد اقدام شوند و این بیانیه را راهنما و چراغ راه خود قرار دهند و البته در این میان مسئولیت نخبگان دوچندان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار