مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از اجرای ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 10 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تجلیل از فرزندان ممتاز شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌ها ذکر و خاطرنشان کرد: بعضی می‌گویند هرچه هست برای خانواده شهداست و آن‌ها از رانت شاهد استفاده می‌کنند در حالی‌که ممتاز بودن آن‌ها را بنیاد شهید مشخص نمی‌کند. کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط فرزندان شاهد و ایثارگر گویای این مدعاست.

راهی با اشاره به وجود ٧٠٠ فرزند ممتاز شاهد و ایثارگران در فارس، اظهار کرد: فرزندان شهدا در حوزه‌های مدیریتی استان موفق بوده‌اند. امروز متخصصینی در فارس وجود دارد که در زمینه‌های مختلف حرف اول را می‌زنند.

وی با تصریح بر اینکه جنگ علم است و نخبگان جنگ را اداره کردند، گفت: علی‌رغم تنگنا‌های ابزاری در جنگ، اما شهدا و جانبازان با تکیه بر اصول علمی جنگ را با پیروزی به اتمام رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس هر هفته عیادت و دیدار با از والدین شهدا طی تعامل با ائمه جمعه و فرمانداران انجام می‌شود، خاطرنشان کرد که ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان
تا پایان اسفند اعلام می‌شود.

راهی همچنین عنوان کرد: در شیراز تنها یک بنیاد وجود دارد که به دلیل سختی دسترسی به آن در بلوار مدرس، یک ساختمان دیگر در غرب شیراز نیز پیش‌بینی شده و در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی یادآور شد: مرکز تخصصی پروتز مصنوعی ویژه جانبازان استان نیز به زودی در موسسه ایثار فارس راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد: هم‌اینک پنج هزار بیمار اعصاب و روان تحت پوشش بیمه درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس قرار دارند.

راهی گفت: یک‌هزار و ۲۸۱ گلزار شهدا با ۱۴ هزار و ۲۱۲ قبر در استان وجود دارد که بازسازی آن‌ها برعهده بنیاد شهید بوده و دریافت هزینه از خانواده شهدا تخلف محسوب می‌شود.

برچسب ها: بزرگداشت ، شهدا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار