رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، میزان خرید و فروش طلا در بازار افزایش پیدا کرده و اندکی رونق به این بازار بازگشته است.
کد خبر: ۷۲۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 10 March 2019

عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا در روزهای پایانی سال در بازار اهواز اظهار کرد: هرساله در ایام عید و روزهای پایانی سال شاهد رونق بازار طلا و افزایش خرید طلا هستیم و امسال نیز چنین شرایطی در بازار طلا وجود دارد.

وی افزود: بازار طلا پیش از این در رکود کامل قرار داشت اما اکنون خوشبختانه با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، میزان خرید و فروش طلا در بازار افزایش پیدا کرده و اندکی رونق به این بازار بازگشته است.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: طلا در سبد خرید اصلی خانوارها قرار ندارد و در صورتی که خانواده‌ای بتواند سبد اصلی خود را تامین کند و بودجه‌ای اضافه داشته باشد، نسبت به خرید طلا اقدام می‌کند. در این زمینه اکنون شاهد آن هسیتم که برخی از خانواده نسبت به خرید طلا اقدام می‌کنند.

ذهبی بیان کرد: بازار خرید و فروش سکه همچنان در شرایط رکود است و هیچ هیجانی برای خرید و فروش سکه در بازار اهواز وجود ندارد.

وی با اشاره به نوسانات نرخ طلا در بازار خاطرنشان کرد: قیمت طلا در طول هفته گذشته رشد داشته است اما شرایط صعودی قیمت طلا در بازار ثابت نیست و با توجه نوسانات ممکن است شاهد کاهش قیمت طلا در بازار باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: طلا ، سکه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار