سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: حدود 9 روز است که کابل‌های برق اتصال‌دهنده اداره ارشاد بندرماهشهر به پایه فشارقوی در خیابان به سرقت رفته است و این اداره در این مدت بدون برق است.
کد خبر: ۷۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 10 March 2019

سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر اظهار کرد: حدود 9 روز است که کابل‌های برق اتصال‌دهنده اداره ارشاد بندرماهشهر به پایه فشارقوی در خیابان به سرقت رفته است و این اداره در این مدت بدون برق است؛ در 6 ماه گذشته 4 بار کابل‌های برق اداره ارشاد بندرماهشهر به سرقت رفت.

وی افزود: اداره ارشاد توان تأمین مالی خرید کابل به فاصله زمانی کوتاه را ندارد و هر دفعه با کمک مسؤولان مختلف در سطح شهرستان کابل تهیه شد و جایگزین شد در حال حاضر کابل تهیه شد ولی تا زمان حل اساسی این مشکل کابل‌ها متصل نمی‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر عنوان کرد: فاصله زیاد پایه برق با اداره ارشاد که طول کابل را به 45 متر می‌رساند یکی از عوامل به سرقت رفتن کابل‌ها است و جابجایی پایه و یا دیوارکشی این مشکل حل می‌شود.

وی گفت: سازمان برق نیز معتقد است وظیفه نگهداری و تهیه کابل‌های ارتباط‌دهنده به مراکز و منازل بر عهده سازمان برق نیست.

محفوظیان گفت: با توجه به این‌که سرقت کابل در نقاط دیگر شهر نیز وجود دارد، نیروی انتظامی چندین سارق را دستگیر کرد ولی تاکنون سارق مربوط به اداره ارشاد دستگیر نشده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار