معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از کسب مقام برتر استان خوزستان در در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 11 March 2019

 مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: مراسم پایانی سومین جام باشگاه‌های کتابخوانی، سه‌شنبه ١٤ اسفند ‌ماه در پردیس باغ کتاب تهران برگزار شد که استان خوزستان در این دوره توانست در میان ١٥ هزار باشگاه کتابخوانی از سراسر کشور عنوان برتر را از آن خود کند.

وی افزود: امسال برای نخستین بخش عمده‌ای از کار داوری آثار بر عهده استان‌ها بود که پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیات داوران در بخش فیلم، نامه به نویسنده و بهترین باشگاه، آثار برتر برای شرکت در مرحله کشوری به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در بخش فیلم این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی مقام نخست به باشگاه کتابخوانی ایراندخت به سهیل‌گری زینب صدری‌نیا برای فیلم گروهی «می‌خواهیم برویم پارک» تعلق گرفت و همچنین در بخش بهترین باشگاه، باشگاه اوریای باصدی به تسهیل‌گری معصومه موسوی از شهرستان رامهرمز توانست عنوان باشگاه برگزیده سومین دوره این جام را از آن خود کند.

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی ١٤ اسفند ماه با حضور نویسندگان برجسته و مسئولان کشوری در پردیس باغ کتاب تهران برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار