مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هنوز روی کاغذ به بقا در لیگ برتر امید داریم.
کد خبر: ۷۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 11 March 2019

سیدمحمد علوی در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر کشور، اظهار کرد:متاسفانه استقلال خوزستان حال و روز خوشی ندارد و البته اگرچه گفته می‌شود که این تیم یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ یک است اما هنوز روی کاغذ به بقا در لیگ برتر امیدواریم و تا روز پایانی مسابقات برای حفظ سهمیه خوزستان تلاش می‌کنیم.

وی با بیان این‌که استقلال خوزستان واقعا بازی‌های خوب و با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد، گفت: همه از کیفیت بازی ما راضی هستند اما متاسفانه در پایان یک مسابقه به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. عدم ننتیجه‌گیری نیز باعث شده است که اکنون استقلال خوزستان حال و روزی خوبی در جدول رده‌بندی نداشته باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان از همان هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نتوانست به ثبات برسد و اگر کمک‌های لازم، به موقع به این تیم می‌رسید اکنون استقلال خوزستان این شرایط را نداشت. کسر شش امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات در ادامه نیز شرایط استقلال خوزستان را سخت‌تر کرد.

وی درباره دیدار با ذوب آهن نیز عنوان کرد: برای بازی این هفته با ذوب آهن علاوه بر این‌که دو بازیکن‌مان سه کارته هستند، چند بازیکن مصدوم هم داریم که امیدوارم به این دیدار برسند. بازی سخت و سنگینی با ذوب آهن داریم و هر دو تیم به برد نیاز دارند. ذوب آهن این روزها خوب بازی می‌کند و به دنبال پیروزی است تا وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

علوی با بیان این‌که خدا را شکر باشگاه در حال حاضر حمایت‌های خوبی از تیم دارد، افزود: ما در هر بازی موقعیت‌های گلزنی بسیاری خلق می‌کنیم اما متاسفانه به دلایل مختلف بازیکنان‌مان در زدن ضربات نهایی موفق نیستند که یکی از این دلایل آن به عدم تمرکز بازیکنان به واسطه حضور در قعر جدول رده‌بندی برمی‌گردد و همین موضوع از نظر روحی روانی روی بازیکنان تاثیر گذاشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احمد آل‌نعمه قصد بازگشت به تمرینات تیم را دارد؟ گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم. آل‌نعمه بازیکن خوب و بزرگی است ولی متاسفانه در تمرینات حاضر نمی‌شود و نمی‌دانم باشگاه چه تصمیمی در مورد او خواهد گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار