دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور:
دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید جامعه و تقویت ادبیات و هنر دفاع مقدس هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ملی است.
کد خبر: ۷۲۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 11 March 2019

فیض‌الله محمدزاده اظهار کرد: تشکیل دبیرخانه‌های استانی جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور باعث ایجاد اثرات زیادی در رشد دریافت آثار ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس و راهیان‌نور شده است.

وی افزود: سال گذشته ۲۲ هزار اثر ادبی و هنری به دبیرخانه این جشنواره مردمی ارسال شد، اما امسال تعداد آثار ارسال شده به ۳۶ هزار رسید و این نشان از رشد ۵۷ درصدی است.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور گفت: تشکیل دبیرخانه‌های استانی، توزیع گسترده پوستر، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و انجام تبلیغات در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله اقداماتی بود که باعث شد ارسال آثار به جشنواره ملی  ره‌آورد سرزمین‌نور افزایش یابد.

محمدزاده عنوان کرد: باید از این نوع جشنواره‌ها در زمینه راهیان نور و دفاع مقدس حمایت شود تا برای خلق و تولید آثار ادبی و هنری توسط جوانان با موضوع ایثار و شهادت انگیزه ایجاد شود.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید جامعه و تقویت ادبیات و هنر دفاع مقدس هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ملی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار