رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اولین دوره المپیاد نانو فناوری، بهار و تابستان 98 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 12 March 2019

جمال حیدری اظهار کرد: اولین دوره المپیاد نانو با همکاری و نظارت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان برگزار می‌شود. همه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند. این آزمون برای اولین بار در سطح کشور در دو مرحله برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 22 اسفند مطابق با شرایط مندرج در آیین‌نامه المپیاد در سامانه ثبت‌نام باشگاه نانو اقدام به ثبت‌نام کنند. دانش‌آموزان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس www.nanoclub.ir مراجعه کنند.

رئیس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این المپیاد اولین المپیاد نانو است و در سطح ملی برگزار می‌شود. زمان برگزاری المپیاد در دو مرحله توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش در سال 98 است.

حیدری عنوان کرد: زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص نشده است و متعاقبا اعلام خواهد شد اما در بهار و تابستان 98 در دو مرحله برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون المپیاد نانو در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد اما در شهرستان‌ها در صورت بالا بودن تعداد شرکت‌کنندگان، ستاد استانی آزمون تصمیم‌گیری خواهد کرد که در شهرستان‌ها حوزه امتحانی باشد یا خیر.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نانو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار