شهردار دزفول:
شهردار دزفول با تاکید بر لزوم حفظ آرامش مردم در پی حواشی پیرامون نصب تابلوی این شهر از سمت اندیمشک گفت: قانون فصل الخطاب موضوع مرز بین شهرهای دزفول و اندیمشک است.
کد خبر: ۷۲۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 11 March 2019

محمد علی دوایی فر در نشست شورای اسلامی شهر دزفول با موضوع مرز این شهر و اندیمشک افزود: تصمیم گیری در فضایی آرام بهتر است لذا از شهروندان انتظار می رود مطالبات خود را در فضایی بدون تنش و در چارچوب قانون پیگیری کنند.

وی گفت: نوک پیکان انتقادات در موضوع نصب تابلوی ورودی دزفول به سمت شهرداری این شهر بوده ولی کمتر کسی نسبت به تخلف عده ای مخل نظم و برداشتن تابلوی قانونی دزفول انتقاد داشته است.

شهردار دزفول با بیان اینکه تعیین مرز شهرستان ارتباطی به شهرداری ندارد، افزود: ما تابلوی ورودی شهر را در محدوده دزفول مطابق با نقشه های وزارت کشور نصب کرده بودیم.

وی آرامش و صبر را برای رسیدن به نتیجه مطلوب ضروری خواند و گفت: پیگیری های لازم در سفر به تهران انجام شده و برای احقاق حقوق مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی شود. 

دوایی فر با بیان اینکه منتظر فرمان نصب تابلو هستیم، افزود: امید است این مشکل تا هفته آینده طبق وعده مسئولان برطرف و ورودی شهر برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر دزفول پیگیر مطالبات مردم به ویژه نصب تابلوی ورودی شهر هستند.

سید مصطفی عظیمی فر افزود: کم لطفی هایی در روزهای اخیر نسبت به شورا به دلیل حمایت از شهرداری صورت گرفته است که جای تامل دارد.

وی دلیل نصب شبانه تابلوی ورودی شهر دزفول از سمت اندیمشک را مسائل ترافیکی عنوان کرد و گفت: این تابلو در حریم قانونی شهر دزفول نصب شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول افزود: مردم دزفول هیچ مشکلی با مردم اندیمشک ندارند و در دوران هشت سال دفاع مقدس در یک سنگر علیه دشمن بعثی جنگیده اند.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان دزفول در موضوع مرز این شهرستان با هم اتحاد دارند، اظهار داشت: تلاش بر این است که تابلوی ورودی دزفول که از مطالبات به حق مردم این شهر است تا قبل از عید نوروز نصب شود.

فرهاد جاموسی یک عضو شورای اسلامی شهر دزفول نیز از مسئولان خواست وعده های عملی به مردم بدهند و گفت: مردم دزفول و اندیمشک مشکلی با هم ندارند و امیدواریم به زودی نماز وحدت در مرز 2 شهرستان خوانده شود. 

تابلوی ورودی دزفول از سمت اندیمشک حدود 19 روز قبل توسط شهرداری دزفول نصب شد که عده ای از معترضان اندیمشکی اقدام به پایین کشیدن آن کردند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار