کد خبر: ۷۲۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 12 March 2019
بوی نامطبوع مسیراسلامشهرمربوط به کشتارگاه‌ها و واحدهای صنعتی است

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: بوی نامطبوع مسیراسلامشهرمربوط به کشتارگاه‌ها و واحدهای صنعتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور صبح سه شنبه در جلسه مشترک با انوشیروان محسنی بندپی، استاندار و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست طی سخنانی اظهار داشت: افزایش انتشار بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) اثر نامطلوبی دارد و اقدامات مناسبی برای مهار و کنترل این بو انجام شد و در حوزه اسلامشهر نیز گزارشی توسط محیط زیست این شهرستان تهیه شده بود.

مرسلپور با بیان این که انتشار بوی نامطبوع می‌تواند شائبات نادرستی از وضعیت زیست محیطی کشورمان در سطح بینالمللی ارائه دهد، افزود: برای همگام کردن بخش‌های تولیدی و واحدهای صنعتی تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، باید همه مسئولان و دست اندرکاران با تشریک مساعی و اتفاق نظر در جهت رفع این مشکل زیست محیطی گام بردارند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه کانون بوی نامطبوع در مسیر شهرستان اسلامشهر شناسایی شده است گفت: علت و منشأ این بوی نامطبوع شامل کشتارگاه‌ها و واحدهای صنعتی می‌شود.

وی اظهار داشت: اولین اقدام برای رفع بوی نامطبوع از کارخانه‌های لبنی شروع شد و واحدهای صنعتی دام و طیور هم با خط اعتباری که گشایش شد نسبت به استقرار سامانه تصفیه پساب اقدام کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
عمر ما تموم شد پس کی میتونیم نفس بکشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار