شهردار اهواز خبر داد:
شهردار اهواز از افتتاح بازارچه دائمی ویژه بانوان در بهار سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 12 March 2019

منصور کتانباف در حاشیه بازدید از بازارچه خوداشتغالی بانوان در کیانپارس اظهار کرد: این بازارچه با همت امور بانوان و خانواده شهرداری منطقه 2 اهواز آغاز به کار کرده است. یکی از اهداف تشکیل امور بانوان و خانواده در شهرداری اهواز، کمک به توانمندسازی بانوان بی‌سرپرست یا بدسرپرست شهر است که خوشبختانه توانستیم با افتتاح بازارچه خوداشتغالی در این راستا قدم برداریم.

وی با اشاره به جزئیات این بازارچه، گفت: در این بازارچه تعدادی از بانوان تحت پوشش موسسات خیریه رسمی و دارای مجوز، محصولات خود را در زمینه‌های مختلف صنایع دستی و خانگی در معرض فروش قرار می‌دهند.

شهردار اهواز ادامه داد: در سال آینده نیز برنامه‌های گسترده‌تری در این زمینه از سوی شهرداری اهواز در ایام مختلف سال اجرا می شود. همچنین بازارچه دائمی ویژه بانوان نیز در بهار سال آینده افتتاح خواهد شد.

کتانباف خاطرنشان کرد: بازارچه خوداشتغالی بانوان اهواز در جاده ساحلی کیانپارس روبروی خیابان 13 از ساعت 16:00 تا 22:00 فعال است. امیدوارم شهروندان خیر اهوازی در ماه مبارک رجب و در آستانه نوروز با حضور و مشارکت خود، موجب رونق گرفتن این قبیل اقدامات شوند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار