رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد خاطر نشان کرد:اتاق اصناف اسدآباد از ابتدای سال تاکنون ۱۵۷۰ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهرستان انجام داده که تا پایان سال این نظارت‌ها به ۱۷۰۰ مورد خواهد رسید.
کد خبر: ۷۲۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 12 March 2019
معاون فرماندار اسدآباد از پیش بینی ۱۰ مرکز توزیع میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، یزدان آزرمی در کمیسیون تنظیم بازار اظهار کرد:از این تعداد مرکز پیش بینی شده برای توزیع میوه شب عید یک مرکز مختص به شهر آجین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه میوه شب عید به به میزان کافی برای شهرستان در انبار‌ها ذخیره شده افزود:از ۲۵ یا ۲۶ اسفند ماه میوه شب عید توسط مراکز از پیش تعیین شده شهرستان توزیع خواهد شد.

آزرمی در ادامه با اشاره به معضل سد معبر هفته بازار‌ها گفت:به ساماندهی بازار روز‌های سطح شهر اسدآباد تاکید داریم و شهرداری در این راستا موظف است تا پایان سال به صورت ضرب العجل نسبت به ساماندهی بازار روز‌ها بویژه از نظر مشکلات ترافیکی و تردد به عنوان مطالبه عمومی اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به توزیع گوشت مرغ گرم با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان به قیمت یارانه تصریح کرد:متاسفانه توزیع گوشت مرغ گرم به نرخ یارانه ایجاد صفوف پرازدحامی کرده که باید با همفکری و کاهش دردسر‌های صف ایستادن مراجعان با همفکری یکدیگر راهکاری مناسب و تدبیری مناسب برای این امر اتخاذ کنیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد هم خاطر نشان کرد:اتاق اصناف اسدآباد از ابتدای سال تاکنون ۱۵۷۰ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهرستان انجام داده که تا پایان سال این نظارت‌ها به ۱۷۰۰ مورد خواهد رسید.

موسی رضا غفاریان افزود:۸۹ مورد گشت مشترک،۱۳۱ مورد شکایت،۵۹۰ مورد اخطار،۲۹۴ مورد فرم ارجاع شده به تعزیرات از دیگر اقدامات اتاق اصناف شهرستان طی مدت فوق بوده است.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت سدمعبر بازار روز‌ها در سطح شهر اسدآباد اظهار کرد:اسدآباد تنها دارای ۷۰۰ واحد صنفی کالای اساسی بوده و این در حالیست که ۲۰۰۰ دستفروش در این شهرستان فعالیت دارند و این امر ضربه بزرگی بر پیکره اصناف این شهرستان وارد کرده است.
 
مدیر اداره صمت اسدآبادهم از توزیع روزانه ۶ تن مرغ گرم به قیمت یارانه‌ای در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:در حال حاضر توزیع ۲ تن گوشت منجمد و ۴۰ تن برنج به قیمت دولتی در شهرستان در حال توزیع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار