دکتر امام زاده اعتقاد دارد ، صرف ثبت نام و کشیک حرم بیانگر این نیست که خادمیار واقعی هستیم بلکه اساس کار و هدف واقعی آستان قدس رضوی در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در منشور هفت گانه به تولیت این آستان در سال ۹۴ محرومیت زدایی و خدمت به مستضعفین است.
کد خبر: ۷۲۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 12 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، همایش بزرگ خادمیاران رضوی با حضور دکتر امام زاده مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران در حضور حدود هزار نفر از خادمیاران شهرستان نکا در حرم شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش معنوی امام جمعه محترم شهرستان و همچنین آقای آزادی کناری مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران و جمع کثیری از روحانیت و خانواده های معزز شهدا و مسئولین شهرستان حضور داشتند.

برگزاری همایش هزار خادمیار رضوی در شهرستان نکا
 

دکتر امام زاده در این مراسم ضمن تبریک ماه رجب مباحث مهمی را پیرامون ارزش خدمت در آستان مقدس اهل بیت(ع) بویژه خدمت به امام رئوف آقا علی بن موسی الرضا(ع) بیان داشت و شرط واقعی خادم بودن را اخلاص در عمل و رعایت موازین دینی و اخلاقی و شئونات اسلامی بیان داشت.

وی افزود: بودند کسانی که بخاطر تبعیت از هوای نفسانی از این فیض بزرگ محروم شدند و از این درگاه نمره قبولی نگرفتند.

دکتر امامزاده بیان داشت: صرف ثبت نام و کشیک حرم بیانگر این نیست که خادمیار واقعی هستیم بلکه اساس کار و هدف واقعی آستان قدس رضوی در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در منشور هفت گانه به تولیت این آستان در سال ۹۴ محرومیت زدایی و خدمت به مستضعفین است.

در ادامه، آزادی کناری مسئول امداد و مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی نیز مباحث تخصصی پیرامون چگونگی خدمت به محرومین و شرایط چندگانه برای خدمت در این عرصه را بیان داشت و خود خادمیاران را اولین خیرین این مسیر دانست و خاطر نشان کرد:

ظرفیت عظیم کانون های خادمیاری محله ای موجب شناسایی هر چه بیشتر خیرین شده و این خود بزرگترین کمک به قشر آسیب پذیر و بی بضاعت است و شهرستان نکا با پیشینه ای که دارد پیشگام در این فعالیت بزرگ است.

برگزاری همایش هزار خادمیار رضوی در شهرستان نکا
 

امام جمعه شهرستان نکا نیز، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران و شهرستان نکا اظهار داشت:

خدمت در آستان مقدس رضوی خود زمینه پیشرفت در معنویت و ابعاد انسان سازی است و این خدمات در درجه اولا موجب ساختگی روح و ارتقاء شناخت و بصیرت همه ماست و ثانیا باعث التیام دردهای خانواده های می شود که به معنی واقعی محرومند و طعم خوشبختی را نچشیدند.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار