مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خبر داد
مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: طبق قراردادهای منعقد شده با کشتارگاه‌ها، مرغ با قیمت مصرف‌کننده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قبل و بعد از عید توزیع می‌شود.
کد خبر: ۷۲۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 15 March 2019

هادی سلامات مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان اظهار کرد: سهمیه اختصاصی مرغ منجمد استان خوزستان ویژه ایام عید نوروز یک هزار و ۶۵۰ تن است که بخشی در سردخانه‌های اهواز و آبادان موجود است و مابقی از استان‌های فارس و اصفهان وارد خوزستان می‌شود که به‌طور هماهنگ از تاریخ ۲۵ اسفندماه در سراسر کشور توزیع می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به قیمت بالای مرغ گرم در روزهای اخیر، عنوان کرد: امروز قرارداد ۵۰۰ تن مرغ گرم با کشتارگاه‌های اهواز بسته شد که ۱۵۰ تن قبل از عید و مابقی بعد از عید به دست مردم می‌رسد؛ همچنین در روزهای آینده با دیگر کشتارگاه‌های استان قرارداد خرید مرغ با نرخ مصوب منعقد می‌شود و مرغ با قیمت مصرف‌کننده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

سلامات با اشاره به واردات ۱۵۵ تن گوشت قرمز در هفته گذشته به خوزستان، اظهار کرد: از ۱۵۵ تن گوشت قرمز وارداتی ۱۰۰ تن برای بیمارستان‌ها، مراکز انتظامی و نظامی و مراکز آموزشی و ۵۵ تن برای توزیع فروشگاهی تقسیم شد. همچنین امروز ۱۲۰ تن گوشت قرمز دیگر به استان خوزستان اختصاص یافت که در روزهای آینده برای توزیع در روزهای پایانی سال وارد استان می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت:  آمار جوجه‌ریزی در روزهای گذشته نسبت به ماه مشابه سال قبل و همچنین نسبت به دی و بهمن امسال افزایش پیدا کرد به همین دلیل در چند روز آینده بازار مرغ در کشور متعادل می‌شود.

وی افزود: به دلیل واردات گوشت قرمز و توزیع مرغ در سطح استان و کشور قیمت مرغ و گوشت قرمز در روزهای آینده و در سال آینده کاهش پیدا می‌کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار