مدیر پروژه ملی پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: سامانه الکترونیک سلامت باید در تمام شهرستان های مازندران عملیاتی شود.
کد خبر: ۷۲۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 14 March 2019

مدیر پروژه ملی پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: سامانه الکترونیک سلامت باید در تمام شهرستان های مازندران عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر حمیدرضا صفی خانی عصر پنجشنبه در نشست بررسی توسعه سامانه الکترونیک سلامت مازندران که با حضور معاون درمان وزیربهداشت در ساری برگزار شد ، افزود : وزارت بهداشت نیز با تمام امکانات برای فراگیر شدن این طرح کمک کار دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.
وی ادامه داد : تبادل داده های نسخه نویسی و نسخه پیچی در مراکز درمانی و داروخانه ها از طریق نرم افزارهای سامانه وزارات بهداشت انجام می شود و الزامی برای بهره گیری از یک سامانه برای خدمات دهندگان وجود ندارد.
صفی خانی هدف اصلی از اجرای طرح سامانه الکترنیک را تسهیل گری در امور مرتبط برشمرد و از پیشتازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدردانی کرد.
*** شروع به کار سامانه الکترونیک سلامت در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در این نشست گفت : پروژه نسخه نویسی و سامانه الکترونیک سلامت مازندران با مشارکت سازمان نظام پزشکی، سازمان غذا و دارو، مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز شد.
دکتر سید عباس موسوی افزود : اجرای این پروژه همراه با تدوین راهنمای نسخه الکترونیک پیش رفت و این راهنما قابلیت استفاده برای کل کشور را دارد.
وی انحصاری نبودن این سامانه را مهمترین ویژگی سازمانه الکترونیک سلامت بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار