سرمربی تیم سپاهان گفت: وقتی مقابل تیمی مثل فولاد این همه موقعیت را گل نکنی، حقت است که ببازی و فوتبال امروز ما را تنبیه کرد.
کد خبر: ۷۲۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 15 March 2019

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از تساوی مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: اگر سکوتم را شکستم به این دلیل است که آمدم تا به مردم خوزستان به خاطر این فضای خوب تبریک بگویم. هر چه تبریک برای این بازی بگویم کم است؛ چه به خاطر فضای بیرونی، چه کیفیت فوتبال. خودم وقتی ۹۰ دقیقه تمام شد فکر کردم ۳۰ دقیقه گذشته است. به آقای قطبی به خاطر تیم خوبی که درست کرده تبریک می‌گویم. با بودن او در سال‌های نه چندان دور، فولاد قدرتمندی خواهید دید.

او افزود: بازی بسیار خوب بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده شود اما در نهایت مساوی شد. فوتبال ما را امروز تنبیه کرد. جلوی تیم فولاد این همه موقعیت را گل نکنی، حقت است که ببازی. درست است که یک امتیاز گرفتیم اما خوشحال شدیم که وقتی فولاد با ما مساوی کرده، مردمش شاد هستند. این قدرت سپاهان را نشان می‌دهد.

قلعه‌نویی همچنین با بیان اینکه از بازی پرسپولیس به بعد هشت امتیاز از تیمش گرفته شده است، اضافه کرد: چهار داور را هرگز نخواهم بخشید. آقای ممبینی، ترکی، فغانی و خورشیدی. این‌ها خاطرات بد زندگی من هستند و روزی با فیلم و مدارک روزی این‌ها را خواهم گفت. ما می‌توانستیم در شرایط بهتری باشیم اما برخی شرایط دست من و کسان دیگری نیست. اگر امروز به نشست آمدم به این خاطر است که به مردم خوب خوزستان و عزیزانی که این ورزشگاه را درست کردند تبریک بگویم. هرچند با وضعیتی که کشور ما دارد باید ۵۰ تا از این ورزشگاه‌ها می‌داشتیم. سپاهان امسال زحمات زیادی کشید اما برخی دوستان مزد زحماتمان را خراب کردند که آن‌هم دست امیر قلعه‌نویی نیست.

سرمربی سپاهان همچنین درباره تیم داوری بازی امروز تصریح کرد: واقعاً باید به آن‌ها تبریک گفت. این داوران، فضای مسموم برخی داوران را ندارند. چند داور قدیمی هستند که می‌توانند با ۵ سوت معمولی، پدر یک تیم را در بیاورند. داوران جدید، این چیزها را یاد نگیرند. بازی با تراکتورسازی بالا پریده‌ایم و داور الکی خطا گرفته است اما ما کرنر زدیم و داور خطا گرفته است. ۵ سوت این‌طوری بزند می‌تواند سر یک تیم را ببرد که برخی داوران این کار را بلدند. از آقای زاهدی‌فر و تیمش تشکر می‌کنم و امیدوارم آن قدیمی‌ها زودتر بازنشسته شوند تا آثار این مدلی را به بقیه داوران تزریق نکنند.

او در ادامه در واکنش به اعتراض تیم‌های آسیایی به برنامه مسابقات توضیح داد: یک سال سپاهان در چهار جبهه می‌جنگید و محرومش هم کرده بودند. چرا آن‌موقع کسی دم از عدالت نمی‌زد؟ سه روز یک بار بازی می‌کردند و در خود اصفهان هم بازی نمی‌کردند. آن موقع ظلم نبوده و الان ظلم است. به آقای فتاحی گفتیم طوری برنامه‌ریزی کنید که عدالت رعایت شود. با این حال بازهم تشکر می‌کنم که از زمان آمدن آقای فتاحی، مسابقات منظم‌تر شده است. از زمانی که تیم ملی دو ماه زمان گرفت، به باشگاه‌ها فشار آمده است اما در گذشته‌ای که نه پولی بود و نه پرواز مستقیم، این مسائل شدیدتر وجود داشت. قبلاً شرق و غرب باهم بازی می‌کردند. ما با بوریرام بازی داشتیم و از آقای تاج که رئیس سازمان لیگ بود خواهش کردیم بازی ما با ذوب‌آهن را بردارد. ما رفتیم در اصفهان بازی کردیم و سپس به تهران آمدیم و ۵ روز بعد با بوریرام بازی کردم. این مسائل باب شده و تیم‌های شهرستانی زحمت بی‌خوردی می‌کشند و در حقشان اجحاف می‌کنند. به هر چیزی که قانون در آن باشد، تمکین می‌کنیم.

سرمربی سپاهان درباره اعتراض شدید کیانی به داور گفت: آقای کیانی شاید باتعصب باشد اما محال است پرخاشگر باشد. اعتراض با پرخاشگری فرق دارد.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه تیمی قهرمان می‌شود گفت: این سوال را باید از خدا بپرسید. به اعتقادم همه تیم‌ها لیاقت دارند و واقعاً باید به تیم آقا یحیی تبریک بگویم. اعتراف می‌کنم هر تیمی که یحیی درستش کرده باشد، بازی‌هایش را می‌بینم. تیم پدیده و چهار تیم دیگر به اندازه برابر شانس قهرمانی دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار