معاون وزیر بهداشت:
رییس سازمان غذا و دارو گفت: نمایشگاه ایران کازمتیکا مشوق استفاده از فرآورده های اصیل ایرانی است.
کد خبر: ۷۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 16 March 2019

مهدی پیر صالحی در آیین افتتاح نمایشگاه ایران کازمتیکا اظهار کرد: در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی تولیدکنندگان بسیار خوب و قوی و همچنین برند های شناخته شده در سطح ملی و منطقه ای داریم، اما با این وجود حجم بازار آرایشی و بهداشتی می تواند بازار خوبی را برای تولید کنندگان ما به وجود آورد در حالی که شاهد ارائه حجم گسترده‌ای از محصولات قاچاق  و تقلبی هم هستیم.

وی افزود : به همین دلیل برای ترویج و تشویق تولیدکنندگان و بیش از آن تشویق مصرف کنندگان برای استفاده از فرآورده های اصیل؛ نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیکا را در منطقه آزاد اروند برگزار می‌کنیم .

معاون وزیر بهداشت با اشاره به این موضوع که منطقه آزاد اروند موقعیتی را به وجود می‌آورد که همسایگان مرزی راحتر به منطقه تردد داشته باشند بیان کرد: این موقعیت و برگزاری نمایشگاه موجب توسعه بازارهای صادراتی ما هم می شود چرا که باور داریم توان تولیدی ما از مصرف داخلی بسیار بیشتر است و تولید کنندگان  با حضور در نمایشگاه ایران کازمیتا و دیگر نمایشگاه های منطقه می توانند به بازارهای صادراتی بیشتر موقعیت سازی و مشتریان گسترده بیاندیشند.

وی گفت: در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا که در آن تنها محصولات تایید شده و استاندارد مورد عرضه قرار می‌گیرند توصیه ما به مردم استفاده از محصولات وارداتی و تولیدی است  که حتما لیبل‌های اصالت را داشته باشند.

نمایشگاه کازمتیکا در وسعت ۱۰۰۰ متر و شامل ۵۰ قرفه از برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی داخلی و خارجی  است که  از ۲۴ تا ۲۸ اسفند آماده استقبال از بازدید کنندگان  می باشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار