معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با هدف کاهش آسیب‌های احتمالی چهارشنبه آخر سال، یک میلیون دانش‌آموز خوزستانی به پویش مردمی "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" پیوستند.
کد خبر: ۷۲۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 16 March 2019

محمود معزی اظهار کرد: توجه به آیین‌های مذهبی و ملی از برنامه‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در حوزه مسائل تربیتی است.

وی با بیان اینکه آشنایی و انس دانش‌آموزان با آیین‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در پرورش حس وطن دوستی آن‌ها دارد، خاطرنشان کرد: آیین چهارشنبه آخر سال یکی از آیین‌های ما ایرانیان است اما متاسفانه در سال‌های اخیر با حوادث ناگواری همراه شده است. امیدواریم با فرهنگ‌سازی صحیح در این خصوص، شاهد کاهش میزان حوادث مرتبط یا چهارشنبه آخر سال باشیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مجموعه تعلیم و تربیت استان در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، توضیح داد: یک میلیون دانش‌آموز خوزستانی با راه‌اندازی پویش مردمی "نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک" به این پویش پیوستند.

معزی ادامه داد: این دانش‌آموزان با پیوستن به پویش "نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک" در کنار سایر اقشار جامعه گام مهی در خصوص آگاه‌سازی مردم نسبت به لزوم توجه به مسائل ایمنی در جریان برنامه‌های چهارشنبه آخر سال برداشتند.

وی گفت: امیدواریم دانش‌آموزان خوزستانی با پیوستن به این پویش مردمی بتوانند نقش فعالی در فرهنگ سازی در خصوص آیین چهارشنبه آخر سال ایفا کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: چهارشنبه سوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار