مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان در حوزه زیرساختی که به حوزه فوتبال نیز مرتبط است تا پایان سال مالی 97 صاحب 100 زمین چمن مصنوعی خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 16 March 2019

افشین حیدری در مجمع عمومی هیات فوتبال خوزستان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خوزستان، استانی درگیر در موضوعات ورزش به ویژه رشته فوتبال است و در حال حاضر چهار تیم لیگ برتری دارد که برگزاری این رقابت‌ها و میزبانی‌ها کار بسیار سختی است و مستلزم برنامه‌ریزی خوبی است که خدا را شکر در هیات فوتبال خوزستان صورت می‌گیرد.

وی افزود: طی صحبتی که با رییس هیات فوتبال خوزستان داشته‌ایم، برنامه‌های خوبی برای اجرایی شدن در سال 98 وجود دارد. خوزستان در حوزه زیرساختی که به حوزه فوتبال نیز مرتبط است تا پایان سال مالی 97 صاحب 100 زمین چمن مصنوعی خواهد شد. تمام تلاش‌مان این است که پس از وقفه بیش از 20 سال ورزشگاه مجدیان دزفول با حضور وزیر ورزش به افتتاح برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: استادیوم جهان‌آرا خرمشهر نیز سال‌ها همچون زخم بر پیکره ورزش خوزستان است که ان‌شاءالله به سرانجام می‌رسد و اکنون پیمانکار کار خود را با سرعت خوبی شروع کرده است. همچنین جا دارد از استاندار خوزستان که تا به امروز انصافا پا به پای ورزش حضور داشته است و در تمامی مباحث اعتباری، ورزش را ویژه دیده است، قدردانی کنم. حضور او یک نعمت برای ورزش خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: برای 24 پروژه نیمه‌تمام ورزش خوزستان از همین هفته فراخوان اعلام خواهد شد که از ظرفیت ماده 27 هستند که در مجموع 100 میلیارد تومان برای دولت صرفه‌جویی اقتصادی دارد که اتفاق بزرگی است که در کمتر جایی از کشور رخ داده و این نشان از همدلی بسیار خوبی است که در مجموعه‌های مختلف استان وجود دارد و امیدوارم پروژه‌های خوبی مانند خانه کشتی ایذه و اندیمشک و سایر پروژه‌های‌مان به بهره‌برداری برسد.

حیدری گفت: نزدیک به پنج سالن ورزشی در خوزستان آماده افتتاح هستند که امیدواریم تا تیرماه تعداد آن‌ها به 10 – 12 سالن برسد. ضمن این‌که استخرهای زیادی در دست اقدام هستند که تا تیرماه 4 – 5 استخر آماده بهره‌برداری می‌شوند. استخر هندیجان، جانبازان و معلولان اهواز و کیان‌شهر اهواز از جمله این استخرها هستند. در مجموع آهنگ پروژه‌های عمرانی خوزستان به خوبی نواخته شده است و این پشتوانه دوستان بزرگی چون استاندار خوزستان، مجمع نمایندگان خوزستان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان و از همه مهمتر وزیر ورزش بوده است. وزیر به صورت ویژه به استان خوزستان نگاه می‌کند و امیدوارم بتوانیم در خوزستان پروژه‌های خوبی را به سرانجام برسانیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: افشین حیدری ، فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار