مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از استمرار فعالیت‌های آموزشی در مدارس استان تا 28 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 16 March 2019

یوسف داوودی اظهار کرد: خوزستان استانی است که به دلیل جغرافیای خاص و گرمای هوای آن به صورت رسمی دو هفته زودتر از سایر کشور تعطیل می‌شود.

وی افزود: از همه همکاران خواسته شده تا 28 اسفندماه در محل کار خود حضور داشته باشند. از اولیا نیز خواسته شده فرزندان خود را تا روز آخر به کلاس درس بفرستند تا از امکانات آموزشی استفاده کنند و خدای نکرده مدرسه‌ای به دلیل نبود دانش‌آموز دچار آسیب آموزشی نشود.

مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به ازای هر روزِ آموزشی که مدارس تعطیل شوند، خوزستان 240 هزار ساعت در روز آسیب آموزشی می‌بیند. این عدد برای استان عدد زیادی است و جبران کردن آن برای ما بسیار سخت خواهد بود.

داوودی تصریح کرد: به همه مدارس و مناطق نیز مساله استمرار فعالیت‌های آموزشی تا 28 اسفندماه اطلاع رسانی شده است. اگر در مدرسه‌ای خلاف این را ببینیم، برابر قوانین و مقررات موجود حتما با این مساله برخورد خواهد شد اما اطمینان داریم که همه همکاران ما از این مدت باقی‌مانده نهایت استفاده را می‌برند. بعد از تعطیلات نوروز نیز کلاس‌ها از 17 فروردین‌ماه آغاز می‌شوند.

وی یادآور شد: برای اینکه استمرار فعالیت آموزشی اتفاق بیفتد، دو کار انجام دادیم؛ از امروز از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در تمام استان نمایندگانی به مناطق فرستاده شده‌اند. فرستادگان ما تا روز سه‌شنبه (28 اسفندماه) در مناطق مستقر هستند و هر روز از مناطق بازدید می‌کنند. از تمام ادارات نیز خواسته شده است به مدارس سرکشی کرده و نظارت‌های لازم را انجام دهند.

مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شنبه، 17 فروردین نیز همه مامور شده‌اند تا حضوری به مدارس بروند و سرکشی کنند تا اطمینان پیدا کنند کارها به خوبی انجام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مدرسه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار