رئیس پلیس راه خوزستان:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به آغاز سفر کاروان‌های راهیان نور در پایان سال، گفت: بیشترین مسیر تردد کاروان راهیان نور از محور اهواز – اندیمشک و محور بهبهان – رامهرمز انجام می‌شود که در این مسیرها مشکل خاصی وجود ندارد.
کد خبر: ۷۲۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 17 March 2019

رضا دولتشاهی در خصوص مسیرهای تردد کاروان‌های راهیان نور، اظهار کرد: همه محورهای خوزستان به جز مسیر ایذه - دهدز - چهار محال بختیاری برای تردد کاروان‌های راهیان نور باز هستند. بنابراین کسانی که می‌خواهند از استان‌های اصفهان یا چهارمحال بختیاری برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس به خوزستان سفر کنند باید از مسیر خرم‌آباد - اندیمشک وارد استان شوند.

وی افزود: بیشترین مسیر تردد کاروان راهیان نور از مسیر اهواز – اندیمشک و مسیر بهبهان – رامهرمز است و اکثر تردد این کاروان‌ها از مسیر اهواز – اندیمشک انجام می‌شود که این مسیرها مشکل خاصی ندارند.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: جلساتی با ستاد راهیان نور تشکیل شده و هماهنگی لازم انجام شده است و مشخص شده که کاروان‌های راهیان نور در چه ساعاتی و از چه مسیرهایی تردد کنند تا سفر خوبی داشته باشند. البته تعداد زیادی به صورت انفرادی جهت بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس به خوزستان سفر می‌کنند که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی شده است تا مسافران سفر راحتی داشته باشند.

دولتشاهی با اشاره به تصادفات کاروان‌های راهیان نور، تصریح کرد: در اسفندماه سال گذشته و اوایل فروردین ماه امسال میزان تصادفات کاروان‌های راهیان نور تنها یک تا دو مورد و تصادف خسارتی بود که حتی مانع حرکت اتوبوس‌ها نشد و هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم و امیدواریم امسال نیز همین وضعیت را داشته باشیم.

وی گفت: به دلیل نظارت‌هایی که بر کاروان‌های راهیان نور انجام می‌شود وضعیت خوبی در سفرهای راهیان نور داشته‌ایم که امیدواریم امسال نیز این وضعیت را داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راه ، راهیان نور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار